четвер, 29 листопада 2012 00:00

"Джилі Панда" має один двірник на лобовому склі

Автор: фото: Володимир МУКАН
  Учасники презентації ”Джилі Панда” змагаються у їзді змійкою. Переможці отримали автокомпресори та іграшки — плюшеві панди
Учасники презентації ”Джилі Панда” змагаються у їзді змійкою. Переможці отримали автокомпресори та іграшки — плюшеві панди

З листопада в Україні продають нові моделі китайських легковиків "джилі".

Базова версія хетчбека "Джилі Панда LC" коштує 69,9 тис. грн, кросовер "Джилі Панда LC Крос" — 79,9 тис. грн.

— Кросовер призначений для легкого бездоріжжя, хетчбек буде популярним серед жінок. Автомобілі прості у керуванні, мають невеликий радіус розвороту. У Китаї вони їздять два роки. Всі недоліки усунули, — розповідає на презентації авто 46-річний Віктор Коваленко, комерційний директор групи компаній "АІС". — Він безпечний. У дверях є сталева балка проти бічного удару.

Машини мають дутий п'ятидверний кузов. Лобове скло очищає один двірник, як у "таврії". На боковинах "кроса" чорні пластикові молдинги. На задніх дверцятах — запасне колесо в чохлі.

Легковики назвали "панда" через фари, що формою нагадують очі звіра.

Салон просторий, ширший за "Деу Матіз". Усередині не чути запаху пластику, як у перших китайських авто. Пластмаса панелі приладів жорстка. Бардачок невеликий. Замість звичної кришки має дверцята-жалюзі. Важіль відчинення капота металевий, схований під торпедою. По центру панелі приладів розташована магнітола із входом AUX та гніздом до карти пам'яті SD.

Регулюю кермо і сидіння. При зрості 188 см місця над головою вдосталь. Посадка за кермом вища. Повертаю ключ запалювання. Чути писк: так машина "просить" пристебнути пасок безпеки. Тисну на зчеплення і вмикаю першу передачу. Автомобіль стартує з невеликим ривком. Передачі перемикаються значно легше, ніж у "матіза".

"Панда" має хороший огляд дороги. Бічні стійки не заважають. Невеликі дзеркала розташовані так, що видно простір біля задніх дверей.

Білу "панду" дають випробувати під час презентації. Гості діляться на дві команди. Вони по черзі повинні об'їхати фішки на майданчику, не зачепивши їх. При швидкості 40 км/год. різко повертаю кермо. Машина злегка перехиляється набік, але не втрачає керованості. Керування точне. Чотирма обертами керма повністю розвертаю машину.

— "Пандою" легко припаркуватися або знайти собі місце на тротуарі. У неї на третину менший радіус розвороту, ніж у седана середнього класу. Підвіска працює тихо, при наїжджанні на лежачі поліцейські та люки звуків у салоні не чутно, — розповідає продавець Володимир, 41 рік. Він супроводжує учасників презентації.

"Джилі Панда LC" перевірили у C-NCAP, китайській державній лабораторії випробування якості авто. Кросовер та хетчбек отримали найвищі бали з краш-тесту.

На 100 кілометрів бере п'ять літрів бензину

Хетчбек "Джилі Панда LC" та кросовер "Джилі Панда LC Крос" мають однаковий двигун — на 1,3 л потужністю 84 к. с. Споживає 5,9 л бензину на 100 км міських доріг. За містом — 5.

У базовій комплектації є гідропідсилювач керма, центральний замок із дистанційним керуванням, приймач, кондиціонер, передні електросклопідйомники, електрокерування і підігрів бічних дзеркал.

У комплектації "комфорт" машина має дві подушки безпеки.

Автівки у повній комплектації дорожчі на 4 тис. грн. Їх оснащують передніми подушками безпеки, чотирма електричними склопідйомниками, легкосплавними дисками, антиблокувальною системою гальм та магнітолою для дисків.

Зараз ви читаєте новину «"Джилі Панда" має один двірник на лобовому склі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі