вівторок, 12 грудня 2017 06:31

80 кілометрів за годину для збитого пішохода — це те саме, що випасти з десятого поверху

Автор: ФОТО З САЙТА www.rega.lviv.ua
  Автомобіль ”Пежо” об’їжджає фішки на полігоні автошколи екстремального водіння ”Рега” у Львові. У таких закладах навчають, як діяти в екстремальних умовах і ситуаціях — під час снігопадів, злив, непередбачуваної поведінки інших учасників руху. Показують, як уникнути аварії, розвивають реакцію та навички водіння на слизькій дорозі. У найдешевшому пакеті пропонують 16 год. практики на спеціальних майданчиках. Вартість навчання — 3–6 тис. грн.
Автомобіль ”Пежо” об’їжджає фішки на полігоні автошколи екстремального водіння ”Рега” у Львові. У таких закладах навчають, як діяти в екстремальних умовах і ситуаціях — під час снігопадів, злив, непередбачуваної поведінки інших учасників руху. Показують, як уникнути аварії, розвивають реакцію та навички водіння на слизькій дорозі. У найдешевшому пакеті пропонують 16 год. практики на спеціальних майданчиках. Вартість навчання — 3–6 тис. грн.

2317 людей загинули на українських автошляхах із січня 2017-го. Це утричі більше, ніж гине за рік наших військових на Донбасі. За три роки війни не стало 2333 військовослужбовців.

— Основна причина більшості аварій — перевищення швидкості. Із 2014 року правоохоронці її не фіксують і не накладають штрафів. Друга причина — нетверезі за кермом, — говорить 34-річний Владислав Антонов, засновник інтернет-порталу dtp.kiev.ua. Публікує інформацію про аварії, відстежує їхні причини.

Наслідки зіткнення на різній швидкості порівнюють із падінням людини з певної висоти. Коли когось збивають на швидкості 15 км/год, наслідки такі ж, як від падіння зі стільця, 50 км/год відповідає четвертому поверху. Якщо машина рухалася 80 км/год, для збитого пішохода це те саме, що випасти з 10-го поверху.

— Не буває однакових аварій. Людина вдаряється об частини кузова, інші авто, падає на асфальт. Днями "Тойота Кемрі" зачепила пішохода дзеркалом на швидкості приблизно 40 кілометрів на годину. У людини закрита травма живота й перелом ноги, — розповідає Влади­слав Антонов. — Для водіїв імовірність не отримати тяжких травм у п'ять-шість разів більша, якщо пристібатися паском безпеки.

Коли автомобіль без подушок безпеки протаранить на швидкості 40–70 км/год інше авто чи стовп, пристебнутий водій лишиться неушкодженим. Найбезпечніші машини, що мають подушки, бічні двері із "брусом безпеки" — вмонтованою трубою із товстого металу, а також шторки безпеки. Вони надуваються при ударі в бік.

— Для водіїв найбезпечніші позашляховики. Мають велику вагу, тому рідко перекидаються, і високу посадку.

88 тисяч адміністративних протоколів склала поліція протягом січня-жовтня 2017-го на водіїв, що керували транспортом напідпитку.

1 секунда потрібна для повного спрацювання гальмівної системи легкового автомобіля після того, як водій натиснув на педаль. За цей час машина на швидкості 60 км/год проїжджає 16,7 м. Гальмівний шлях на сухому асфальті — 23–25 м, повідомили в школі контраварійної підготовки "Альфа-щит".

3,7 секунди потрібно пішоходу віком 50 років, щоб перетнути 6-метровий перехід. Людям після 60 років на це треба більше 4 с., порахував транспортний експерт Микола Корчмаренко.

Зараз ви читаєте новину «80 кілометрів за годину для збитого пішохода — це те саме, що випасти з десятого поверху». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі