понеділок, 05 червня 2006 14:28
Андрій Бондар

Наукове відкриття

Не припиняю дивуватися новим науковим відкриттям. Іноді вони просто на голову не налазять. Нібито солідні вчені із серйозних інститутів то примушують хрущів курити канабіс, то видобувають молібден із рапсу. Наукової користі з усього цього — нуль, але почитати людям цікаво.

Окрема стаття — дослідники всіляких родоводів і укладачі генеалогічних дерев. Наприклад, оксфордський генетик Браян Сайкс шляхом хромосомного аналізу виявив прямого спадкоємця Чингісхана. З"ясувалося, що викладач бухгалтерської справи Том Робінсон має з великим завойовником спільні ділянки хромосом.

Стаття виглядала дуже переконливо, тобто псевдонауково. І я собі подумав, а чи не стати й мені популярним науковцем. От, наприклад, усім відомо, що все в цьому світі складається з молекул, а молекули — з атомів. І люди — не виняток. Отже, можна собі уявити, що людина під час, скажімо, процесу рукостискання віддає частину своїх молекул іншій людині. А відтак відбувається глобальний обмін індивідуальними молекулами й атомами.

Я випадково привітався за руку з Тарасом Чорноволом

Наведу приклад. П"ять років тому я випадково привітався за руку з Тарасом Чорноволом. Якийсь мільйон моїх молекул через піт і верхній шар епідермісу потрапив на його тіло і незабаром також через рукостискання частково передався до Віктора Януковича.

Той наприкінці жовтня 2004 року, приймаючи передвиборний парад на Хрещатику в компанії Путіна і Кучми, вітався за руку з обома президентами. Отже, кількасот тисяч моїх молекуло-атомів, змішаних зі своїми колегами з тіл-посередників, потрапили на путінське тіло. А відтак у Путіні є і моя частинка. Я вже не кажу про Кучму. Там моїх молекул набагато більше. Про що й повідомляю вам — авторитетно і науково.

Зараз ви читаєте новину «Наукове відкриття». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua