вівторок, 22 вересня 2020 19:04

Водії не довіряють новим мультимедійним "фішками" на автомобілях - дослідження

Водії не довіряють новим мультимедійним "фішками" на автомобілях - дослідження
Інформаційно-розважальні системи — джерело втрати уваги водіїв під час руху Фото: avtozvuk-info.ru

Недосконалість автомобільних інформаційно-розважальних послуг змушує багатьох водіїв ставитися до них насторожено. Про це 16 вересня повідомили у виданні Autoevolution, посилаючись на лізингову компанію Rivervale Leasing. Вона проводила дослідження.

Компанія провела опитування у Великобританії серед 1000 автомобілістів про їхню довіру до інформаційно-розважальних систем у автівках.

Дослідження показали, що сучасні системи досить часто ламаються і є основним джерелом втрати уваги під час руху водіїв.

"Шість з десяти власників авто не довіряють сучасним інформаційно-розважальним системам, оскільки вони, як правило, руйнуються і відволікають увагу", — пишуть у виданні Autoevolution.

Зазвичай перестає працювати підключення Bluetooth, навігація, інтеграція зі смартфоном через Android Auto або Apple CarPlay.

49% опитаних британців вважають, що гучна музика, попередження навігатора та сам навігатор (з акцентом на навігацію в доповненій реальності) призводять до того, що вони втрачають фокус під час руху.

При цьому 46% респондентів віддають перевагу сенсорним екранам, і лише 38% — традиційним кнопкам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Презентували будинок на колесах за 1,5 млн євро

Дослідники виявили основні причини, які не дають забезпечити масовий перехід на електромобілі. У результаті опитування з'ясували, що широкому поширенню електрокарів перешкоджає їхня ціна.

Зараз ви читаєте новину «Водії не довіряють новим мультимедійним "фішками" на автомобілях - дослідження». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі