Перед початком дії закону про утилізаційній збір українці почали активно скуповувати машини. Експерти ж говорять про те, що ще 1-2 місяці після початку дії закону автомобіль можна буде купити за старою ціною.
Президент Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко відзначає, що з 1 вересня будуть продавати тільки розмитнені авто зі складів, їх запасів вистачить на 1-2 місяці. А ось знову ввезені машини подорожчають на розмір збору.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через утилізаційний збір Україну можуть не пустити до Європи - експерт
При цьому, якщо раніше говорили про те, що збір торкнеться лише іномарок, то остаточна редакція закону вже передбачає, що вітчизняний автовиробник також буде або платити збір, або створювати мережу центрів з утилізації. У другому випадку українські автомобілі будуть коштувати менше іномарок.
Правда, поки в Україні немає жодного утилізаційного центру, тому вже з 1 вересня автовиробники будуть платити збір так само, як і імпортери.
За словами керівника відділу зв'язків з громадськістю компанії "Єврокар" Олени Гавинської, ціни на авто їх виробництва (збирають Skoda) зростуть у середньому на 7 тис. гривень.
В інших компаніях - "Укравто" і "Богдан" - обіцяють зберегти ціни на нинішньому рівні. При цьому, за словами українських виробників, продавці іномарок також не збільшуватимуть їх вартість за рахунок зниження націнки на авто.
Тим часом, в перші дні вересня в закон про утилізаційний збір будуть внесені зміни. На думку глави ВААІД Олега Назаренка, будуть скасовані підвищувальні коефіцієнти, які прив'язують розмір збору до об'єма двигуна (збір становитиме 5,5 тис. грн).
Коментарі
20