середа, 23 жовтня 2013 13:15

Тест-драйв нового Ssang Yong Кorando, якого ще немає у продажу
22

Фото: Фото: Володимир Мукан

Рейстайлінговий корейський кросовер Ssang Yong Кorando в Україні почнуть продавати до нового року. А ми вже встигли познайомитися із ним і провести тест-драйв. Для цього з'їздили у Кременчук на завод КрАСЗ, де ці машини складають крупновузловим методом.

На випробування взяли два автомобілі. Один із 2-літровим бензиновим 149-сильним двигуном і механічною коробкою передач, інший із 2-літровим 175-сильним дизелем і "автоматом".

Знайомство

Після урочистого сходження із конвеєра одного із нових Ssang Yong Кorando, нас запросили познайомитися із машиною. Вже здалеку видно різницю між старим Corando і новим. Рестайлінгова модель має стриманішу решітку радіатора без хрому, інші протитуманні фари та змінені задні ліхтарі. Лінії нового бампера дизайнери також трохи підкоригували — змінили форму подіумів для протитуманок і позбавили центральну частину хромованої накладки. Силует нового автомобіля став динамічнішим.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Украні продають Мерседес перероблений в "Перемогу" за 75 тисяч доларів

Оглядаємо салон і багажник

Всередині машина має теж саме триспицеве кермо,оснащене кнопками для керування магнітолою. Рульове колесо обшите двома видами шкіри, його можна регулювати за висотою. Важіль круїз-конролю розташований під кермом, до нього легко дотягнутися пальцями правої руки. Він вмикається, починаючи із швидкості 60 км/год. До речі, автомобіль оснащений круїз-контролем у базовій комплектації.

Змінили вигляд і торпеди, вона стала сучаснішою. Має пластикові вставки із структурою темного дерева, трикутні повітродифлектори, обрамлені сірою пластмасою, та нову мультимедійну систему. Верхня частина торпеди виконана із м'якого прогумованого пластика.

На водійській карті дверей — ручка-підлокітник, обтягнута шкірою, а пластик блоку із управлінням вікнами та дзеркалами покритий рояльним лаком. Це виглядає гарно, проте подібне покриття не стійке до подряпин. Низькочастотні динаміки магнітоли встановили у верхній крайній частині бокових дверей.

Водійське сидіння машини із легкою боковою підтримкою, у дорожчих комплектаціях воно обладнане електроприводом. Має великий діапазон регулювань. Шкода тільки, що кермо за вильотом не регулюється. Скляний люк в усіх комплектаціях оснащений електроприводом, його можна відчиняти як за рухом автомобіля, так і проти.

Загалом салон автомобіля просторий. Ззаду буде зручно людям зростом 190-195 сантиметрів. Пасажиру по центру заднього сидіння також буде комфортно, адже машина не має поздовжнього кузовного тунелю на підлозі.

Багажник машини великий, на 486 літрів. На його дні біля запаски — пластикові форми для зберігання дрібних речей. Є вмонтовані металеві гаки для кріплення багажу. Складені спинки задніх сидінь утворюють майже рівну поверхню із підлогою багажника. Тоді багажний простір становитиме 1312 літрів.

Рушаємо

Спочатку випробовуємо Ssang Yong Кorando із 2-літровим бензиновим 149-сильним двигуном і механічною коробкою передач.

Рушає машина плавно, на малих обертах не глохне. Дві перші передачі короткі, вже на швидкості 25 км/год перемикаюся на третю. Цікаво, що на дисплеї між тахометром і спідометром вказано, яка передача увімкнута.

На 40 км/год автоматично спрацьовує центральний замок — і всі двері зачиняються. Такою опцією оснащені машини всіх комплектацій.

Розганяюся до 70 км/год. На тахометрі вже — 3 тисячі обертів, а двигун працює тихо. Шумоізоляція помітно краща, ніж у попередньої дорестайлінгової моделі. Підвіска машини м'яка, але жорсткіша, ніж у "Рено Дастер".

Огляд із місця водія хороший. Бічні дзеркала мають зручний електрорегулятор положення. Проте добре було б, якби вони були на 3-5 см довшими. Салонне дзеркало заднього огляду має автозатемнення. Це дуже зручно під час руху вночі — люстерко затемнюється, як тільки на нього потрапляє пучок дальнього світла від фар автомобіля позаду.

Завдяки високій посадці та огляду, габарити машини добре відчуваються. Під час увімкнення задньої передачі спрацьовує задній парктронік. Щоближче наближаюся кормою до паркану, тим голосніше лунає сигнал.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Суперкар для бідних і квадроцикл за 2 тисячі доларів - Топ-5 найдешевших автомобілів

Щоб перевірити поводження автомобіля на різних типах дорожнього покриття, їдемо на трек заводу, там є ділянки із бруківки, лежачих поліцейських крупнозернистого асфальту та інші.

Під час проходження лежачих поліцейських у салоні автомобіля чути глухий стук. Амортизатори працюють тихо. Шуму пластика передньої торпеди чи бічних пластикових накладок на кузовній стійці між лобовим склом і бічними дверима не чутно. Такий дефект інколи траплявся у попередніх моделях.

На бетонній ділянці, що емітує слизьку дорогу, розганяю авто до 90 км/год, потім різко вдавлюю гальма у підлогу — спрацьовує система ABS i ESP. Машина за 4-7 метрів повністю зупиняється. При чому автоматично вмикається аварійна сигналізація. Набираю швидкість понад 20 км/год і авто перестає миготіти поворотами.

Проїжджаючи під заводською трубою, на лобове скло падає кілька крапель води — одразу вмикаються двірники. Це спрацював датчик дощу.

На різкому повороті автомобіль трохи кренить праворуч, проте керування він не втрачає.

Зупиняюся і пересідаю в авто із дизельним двигуном і автоматичною 6-ступеневою коробкою передач із системою "типтронік". Ця модель багатше укомплектована — має клімат-контроль, електрорегулювання водійського сидіння, оббивку салону комбінованою шкірою. Також вона додатково оснащена різноманітними електронними системами для безпеки керування — ESP (система курсової стійкості), ARP (активний захист від перевертання автомобіля), FTCS (система контролю тягових зусиль), BAS (система динамічного контролю за гальмуванням), ESS (система сигналізації під час екстреного гальмування), HSA (система ефективного рушання на пагорбі). Але, на жаль, турботаймером машину не оснастили. Тому після довготривалої поїздки бажано після зупинки почекати 3-4 хвилини, щоб охолола турбіна.

Двигун цього автомобіля працює трохи гучніше, ніж бензиновий. Тисну на гальма й переводжу важіль коробки передач у режим "драйв". Автомобіль починає рухатися. Притискую педаль газу — й машина миттєво набирає 40 км/год. Турбований дизель здається уполовину потужнішим за інжекторний двигун. У цієї моделі, на відміну від бензинової, всі гальма дискові. Вони більш інформативні й значно потужніші.

Автоматична коробка передач позашляховика обладнана системою "тіптронік", що дозволяє перемикати передачі самотужки, натискуючи на невелику кнопку на важелі.

Комплектації

Автомобілі у базовій комплектації коштуватимуть орієнтовно 177-180 тис. грн. У найдешевшому виконанні із бензиновим двигуном машина має 4 електросклопідйомники, центральний замок із дистанційним керуванням, сигналізацію, мультимедійну систему із керуванням на кермі, гідропідсилювач керма, електрорегулювання, підігрів бічних дзеркал, кондиціонер, бортовий комп'ютер, електропідігрів нижньої частини лобового скла та круїз-контроль. За безпеку в машині базової комплектації відповідають системи ABS, EBD, іммобілайзер і дві фронтальні подушки безпеки. У всіх базових комплектаціях пропонують передній привід.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бюджетний німецько-китайський електрокар Kaili E88 EV випустять вже наступного року

Технічні характеристики автомобіля

З дизельним 2-літровим турбованим двигуном потужністю 175 к.с. та автоматичною 6-ступеневою коробкою передач

Максимальна швидкість-------------179 км/год

Розгін від 0 до 100 км/год------------10 секунд

Витрата пального (траса -місто)----5,9-7,3 літри

Об'єм паливного бака-----------------57 літрів

Об'єм багажника-----------------------486/1312

Маса--------------------------------------1,645-1727 кг

З бензиновим 2-літровим двигуном потужністю 149 к.с. та механічною 6-ступеневою коробкою передач

Максимальна швидкість-------------173 км/год

Розгін від 0 до 100 км/год------------10,8 секунд

Витрата пального (траса -місто)----6,9-8,1 літри

Об'єм паливного бака-----------------57 літрів

Об'єм багажника-----------------------486/1312

Маса--------------------------------------1,592-1673 кг

Переваги

  • Багата базова комплектаціях

  • Комфортний і просторий салон

  • Хороша тяга дизельного двигуна

Недоліки

  • У базовій комплектації із дизельним двигуном немає турботаймера

  • Штатна сигналізація одностороння

  • Пластиковий захист картера двигуна

Зараз ви читаєте новину «Тест-драйв нового Ssang Yong Кorando, якого ще немає у продажу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

11

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі