Після провалу на внутрішньому ринку Індії компанія Tata Motors оголосила про майбутню модернізації найдешевшого автомобіля у світі - Nano, пише ЛІГАБізнесІнформ .
Перші малолітражки Nano з'явилися в 2009 році. Їх ціна була $ 2 тисячі. На розробку надбюджетного авто витратили близько $ 400 мільйонів , ще більше коштів зажадало будівництво заводу, який повинен був випускати 15-20 тисяч Nano щомісяця. Зараз компанія продає приблизно 2,5 тис. за місяць.
У Tata Nano є свої конкуренти на ринку ультрабюджетних автомобілів. Серед них і співвітчизник Bajaj RE60. У портфелі найбільшого в світі виробника триколісній мототехніки , індійської компанії Bajaj Auto, представлений чотириколісний компактний автомобіль Bajaj RE60. Однак це не зовсім автомобіль. У травні 2013 року федеральний уряд класифікувало його, як квадроцикл і дозволила використовувати тільки в комерційних цілях - наприклад в якості заміни популярним в Індії авторікшах .
Субкомпакт із заднім розташуванням двигуна оснащений бензиновим мотором об'ємом 200 куб см, що розвиває всього 20 к.с. Машина розвиває максимальну швидкість до 70 км / год, при цьому середня витрата палива RE60 становить близько 2,8 л на 100 км пробігу , а рівень викидів CO2 дорівнюватиме 60 грамам на кілометр. Для порівняння , Tata Nano оснащується 624- кубовим двигуном потужністю 38 к.с., а максимальна швидкість цього компакткара становить 105 кілометрів на годину.
Габаритна довжина Bajaj RE60 - 2752 мм , ширина - 1312 мм , а висота - 1650 мм , маса - 400 кг . У компанії заявляють, що крихітка зможе з комфортом вмістити трьох пасажирів.
Така машина в самому доступному варіанті обійдеться приблизно в $ 2,2 тисячі .
Бюджетний автомобіль з Китаю - Jiangnan Alto. Цей чотиримісний хетчбек , являє собою Suzuki Alto 1984 модельного року, що випускається в Китаї за ліцензією. В інших країнах модель відома під назвою Nissan Pixo, Suzuki Alto або Suzuki Celerio.
Jiangnan Alto оснащується 4 -циліндровими інжекторними бензиновими двигунами об'ємом 0,7 л потужністю 46 к.с. , об'ємом 1 л потужністю 68 к.с. і об'ємом 1,1 л потужністю 54 к.с. КПП - 5- ступінчастою механіка або 4 -ступінчастий автомат. Модифікація Jiangnan Alto 1,1 МТ може розвивати максимальну швидкість 120 км /годч. Вартість стартує від $ 2,9 тис.
Габаритна довжина - 3300 мм , ширина - 1680 мм , висота - 1405 мм , вага - 645 кг . У стандартну комплектацію автомобіля входить: приладова панель з тахометром , CD - магнітола, центральна консоль з підстаканниками, повний електропакет, кондиціонер, легкосплавні диски та електронне рульове керування.
В кінці 2012 року компанія представила Jiangnan Alto на електротязі. Машина вже надійшла в продаж у деяких частинах Китаю .
Наступний бюджетник - Geely IG. У найближчих планах китайців також випуск найдешевшого автомобіля в світі. Хетчбек буде побудований на базі концептуального IG ( Intelligent Geely ). Вартість серійної моделі, терміни виходу на ринок, якої ще не затверджені - від $ 2300 до $ 3000, що дешевше сьогоднішньої Nano на $ 800 - $ 1000.
Geely IG на 185 мм довше Toyota iQ, а колісна база китайської моделі на 100 мм більше ніж у iQ, але схема посадки пасажирів 2 +2 , з обмеженими місцями ззаду. Для компакта планується літровий бензиновий мотор, потужністю 70 к.с., що працює в парі з варіатором. Двері типу "крило чайки", представлені на концепті, будуть замінені на звичайні для здешевлення виробництва серійної машини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бюджетний німецько-китайський електрокар Kaili E88 EV випустять вже наступного року
Ще один дешевий індієць - "суперкар для бідних" DC Avanti. Так охрестили новинку від індійської тюнинговой компанії DC Design експерти. Вартість спорткара DC Avanti $ 56 тис. Це перший в Індії спортивний автомобіль, зроблений місцевою фірмою. Вперше його показали на автошоу в Нью -Делі. У зовнішності легко вгадуються ряд дизайнерських елементів запозичених у Ferrari, Lotos і Audi. Однак, враховуючи невисоку як для спорт-кара ціну і певний стиль, автомобіль, мабуть, знайде відгук у покупців.
Автомобіль оснащується 2- літровим двигуном Ford з турбонаддувом, що розвиває потужність 265 к.с. Очікується також 400 -сильний мотор Honda. Коробка передач - 6- ступінчаста з подвійним зчепленням. Кузов Avanti виконаний з алюмінію й склопластику , важить машина 1560 кг. До 100 км/год індійський суперкар розганяється за 7 секунд.
Компанія планувала випустити перші зразки ще у 2013 році, але поки модель не запущена в серійне виробництво. Очікуваний обсяг випуску - 300 авто на рік з можливістю збільшення до 2000. Зараз дизайн- ательє DC Design будує новий завод, який займеться випуском цієї машини.
Коментарі