пʼятниця, 15 травня 2020 21:07

Пролітає над ямами й автоматично фільмує аварійні ситуації - тест-драйв Citroеn C5 Aircross
37

Нещодавно в Україні почали продавати Citroеn C5 Aircross. Це найбільший позашляховик марки. Модель має всі технологічні напрацювання виробника за останні декілька років. Щоб ближче познайомитися з новинкою, беремо її на тест-драйв.

Знайомство

C5 Aircross побудований на тій самій платформі, що і Peugeot 5008 та Opel Grandland X. Однак зовні це не помітно. Citroеn виглядає у тому ж стилі, що і менші за класом моделі цього виробника.

Кузов моделі зроблений із різних матеріалів. Капот – із алюмінію. Він легкий і краще поглинає удари під час ДТП. Дверця багажника - пластикова. Вікна - подвійні із ламінацією для кращого захисту від шуму. Кузов повністю оцинкований з обох сторін. Виробник дає на нього гарантію від наскрізної іржі на 12 років.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Має гарячий характер і трициліндровий двигун - як їде Ford Focus ST-Line

Його продають у трьох комплектаціях із трьома двигунами на вибір – з одним бензиновим і двома дизелями. Початкова комплектація називається LIVE, дорожча - FEEL і найдорожча – SHINE. Привід може бути лише один - передній. Серед коробок передач встановлюють тільки "автомати" - на 6 або 8 ступенів - залежно від того, з яким двигуном йде авто. До речі, із двигунів можна обрати 1,6-літровий бензиновий двигун, 1,6-літровий або 2-літровий "дизель".

Вартість С5-го стартує від 685,1 тисяч гривень У нас на огляді повна комплектація SHINE із додатковими опціями. Коштує така понад 860 тисяч гривень

Citroеn C5 Aircross
Фото: Володимир Мукан
Citroеn C5 Aircross
Citroеn C5 Aircross
Citroеn C5 Aircross
Citroеn C5 Aircross

Дизайн

C5 Aircross помітно вирізняється дизайном з поміж інших машин цього класу решти виробників. Цьому сприяє фірмова стилістика Citroеn, яку можна помітити на С3 і С4. Наприклад, у новинки подібно до попередніх моделей, світлова техніка оформлена у три яруси – зверху ходові вогні, нижче – головне світло, найнижче в бампері – протитуманки. У решітку радіатора інтегрований фірмовий шеврон-емблема. Доповнюють фірмовий стиль Citroеn пластикові накладки на дверях. Вперше такі почали встановлювати на хетчбек Cactus.

Щоб автомобіль не здавався громіздким, французькі дизайнери візуально відділили дах від кузова стійками чорного кольору. Приємною дрібницею є те, що двері разом із цією пластмасовою накладкою закривають поріг. Завдяки цьому щонайменше штани у водія і пасажира за будь-якої погоди лишатимуться чистими, щонайбільше – буде менша ймовірність пошкодження порогу на дорогах сумнівної якості. Така ж схема "закривання" порогу є у Opel Grandland X.

Задні ліхтарі також зробили не такими, як в усіх. Вони складаються із чотирьох світлодіодних елементів. А корпус увігнутий в середину. Якщо дивитися збоку він нагадує латинську літеру "С". Задній бампер зробили максимально практичним. Велика його частина зроблена із чорного нефарбованого пластику, а центральна із чорного глянцевого. У разі подряпини чи пошкодження усунути її фарбуванням буде простіше, ніж на нефарбованому бампері чи деталі кольору кузова.

Загалом виробник зробив ставку на дизайн машини й можливість персоналізації чималої кількості деталей. Саме тому рейлінги для кріплення додаткового багажника стали елементом стилю. Вони мають незвичну форму і двоколірне забарвлення. На багатьох елементах кузова є кольорові вставки. У стандартному виконанні вони сірі, за доплату можна обрати інший колір, як, наприклад, тут. І поєднати це із одним з 7 забарвлень кузова.

Виробник вказує кліренс 23 сантиметри. Якщо міряти від картера двигуна, він трохи менший. До речі, захист тут встановлюють в усі комплектації.

Відчиняємо капот

Незважаючи на те, що машина висока і має чимало місця під капотом, всі агрегати там розміщені доволі тісно. Проте до основних вузлів, бачків і щупа доступ зручний. Нагадаємо, у тестовому автомобілі встановлений 2-літровий турбодизель потужністю 180 кінських сил. Він бере в місті 6,6 літри пального на сто кілометрів, а на трасі - менше 5. Стандартно мастило в ньому міняють через кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. Пас ГРМ - через 120.

Працює силовий агрегат у парі із 8-ступеневою японською коробкою передач "Айсін".

Зазираємо в багажник

Багажник можна відчиняти чотирма способами - подвійним натисненням на кнопку на панелі приладів, кнопкою із брелока, кнопкою на кришці багажника й рухом ноги - безконтактно. Особливо це зручно, коли підходиш із сумками в обох руках.

Відсік непогано розпланований. Є металеві гаки для кріплення вантажу, розетка на 12 вольт, ніші для пляшок. А також - місце для знака аварійної зупинки. Чомусь більшість автовиробників не продумають кріплення для нього.

Під фальш-підлогою - докатка і домкрат. Тут ще можна помістити чимало речей. Наприклад, у мене вийшло покласти два самокати і рюкзак. Як у машинах вищого класу, дно багажника обшите парапетом і шумоізоляцією.

Порівняно із іншими автомобілями цього класу, багажник тут великий – 550 літрів за найбільшого наближення спинок задніх сидінь до багажника. Коли трошки підсунути задні крісла вперед, буде 690 літрів. А якщо скласти спинки задніх сидінь, то отримаємо 1600 літрів багажного об'єму.

Сідаємо в салон

На задніх місцях відчувається, що це один із найширших автомобілів у своєму класі. Місця вистачає для голови і для колін людині зростом 190 см. Візуально простору додає панорамний дах площею в 1 кв. метр. Його частину над передніми сидіннями можна відчинити. Впадає в очі і те, що на задньому сидінні немає звичного підлокітника. За те є повноцінне третє крісло по центру.

Сидіння зроблені за фірмовою технологією Citroеn "Едванс-комфорт." У них є спеціальна піна-наповнювач, яка швидко набирає форму тіла людини й зберігає хорошу амортизацію. При цьому подушки крісел займають у салоні менше місця за рахунок зменшеної товщини. Сидіння можна рухати вперед і регулювати нахил спинки.

Для пасажирів позаду передбачили окремі дефлектори повітря кліматичної системи, окремий плафон і порт для зарядки смартфона. Було б добре, якби їх було б хоча би два. і панорамний дах на 1 квадратний метр з люком.

На місці водія

Місце водія виглядає технологічно і сучасно. Впадає в око Д-подібне кермо, стильний маніпулятор коробки передач і багатофункціональний дисплей панелі приладів. Стиль подачі інформації можна міняти залежно від потреб.

Завдяки високій торпеді та коричневим вставками салон здається захищеним і затишним. Тут чимало різних схованок для дрібниць. Наприклад, між передніми сидіннями встановлений підлокітник із функцією охолодження. У ньому можна тримати напої чи їжу.

Перед маніпулятором коробки передач є безпровідна зарядка для телефона, а під дзеркалом заднього огляду - штатна камера-реєстратор. Вона автоматично записує аварійні ситуації. А ще нею можна фотографувати краєвиди дорогу і через додаток ділитися з друзями в соцмережах. Єдине, це додаткова опція, її встановлюють за понад 7 тисяч гривень.

Загалом кросовер оснащений двозонним клімат-контролем, круїз-контролем, задньою камерою, парктроніком, датчиком дощу і світла, системою "андроїд авто" і "еплкарплей", моніторингом сліпих зон, водійським кріслом із електроприводом і пам'яттю. Модель комплектують системою повноцінного 8-зонного масажу для водія й переднього пасажира. Така функція зустрічається мало в яких виробників.

Авто має регулятор режимів їзди Grip Control. Можна обрати сніг, пісок, бруд тощо і машина змінить свою поведінку.

Єдине чого бракує машині, це підігріву керма і передньої камери. У частини моделей-конкурентів це є. Ще добре було б, якби сенсорні кнопки видавали якийсь зворотній зв'язок після натиску – це міг би бути сигнал зумера чи легка вібрація електродвигуна

Їдемо

Як не налаштовуй сидіння, а капот видно. Це створює відчуття, що керуєш більшою машиною, ніж є насправді. Розганяється Citro"n жваво. Для прискорення до "сотні" йому достатньо 9,4 секунди.

Щодо підвіски, то вона тут вдало налаштована. Помітна робота інноваційних амортизаторів. С5 їде дрібними ямами, як модель представницького класу. Особливо ця перевага відчувається на бруківці й на дорогах, які ми називаємо "пральною дошкою". Ходова частина - це одна з його головних "родзинок" автомобіля. Спереду тут - "Макферсон", позаду - П-подібна балка. Кросовер комплектують унікальними амортизаторами, запатентованими виробником. Вони мають прогресивні гідравлічні обмежувачі й значно краще поглинають коливання. Просто кажучи, це амортизатор із амортизатором всередині.

Керувати машиною приємно. Кермо тут легке, середньої гостроти. Воно набирає ваги на швидкості у спортивному режимі. Коробка передач працює чітко та непомітно. До речі, до маніпулятора я звик за десять хвилин. Він автоматично переходить у режим "паркінга" після того, як водій глушить двигун. Це зручно.

Найкомфортніше їздити машиною у помірному швидкісному режимі - до 120 км/год на трасі з дуже посереднім асфальтом. На більшій швидкості стають більш помірними крени під час крутих поворотів. У місті автомобілем комфортно їздити, особливо бруківкою і розбитими дворовими дорогами. Було б зручніше паркуватися, якби виробник комплектував авто.

Автомобіль "вміє" зчитувати знаки, виявляти перешкоди у мертвій зоні видимості і утримувати авто в свої смузі - тобто, коли водій забирає руки з керма, електроніка автомобіля сама його крутитиме, щоб машина не виїхала зі своєї смуги.

C5 Aircross добре підходить для щоденної їзди містом і для сімейних подорожей на далекі відстані. Особливістю автомобіля є те, що цю модель можна персоналізувати під свій смак, обираючи колір, забарвлення спеціальних вставок .

Зараз ви читаєте новину «Пролітає над ямами й автоматично фільмує аварійні ситуації - тест-драйв Citroеn C5 Aircross». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі