Перед початком виборчої кампанії 2019 року український уряд повинен вирішити проблему з нерозмитненими автомобілями.
Рішення має влаштовувати обидві сторони. Про це пише "Економічна правда" з посиланням на статтю американського фінансового видання Bloomberg.
В Україні з'явилися схеми, коли люди купують автомобілі із сусідніх країн і перевозять їх через кордон на тимчасових умовах. Саме тому багато автомобілів не зареєстровані, йдеться у матеріалі. Водії відмовляються платити високі імпортні мита за автомобілі іноземного виробництва. Натомість змушені щороку виїжджати з України і повторно в'їжджати назад.
"Податки непомірні. Чому бідні українці платять втричі більше, ніж багатші європейці?" - каже 30-річний підприємець Олександр Задніпряний, який заплатив близько 3000 доларів за старий Opel Vectra з Литви.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автомобілі на єврономерах можна буде офіційно розмитнити за €1 тис.
Відмова від сплати імпортного мита зменшує дохід у бюджет і ускладнює відстеження власників транспортних засобів. До прикладу, під час ДТП важко встановити особу власника машини, адже вона офіційно належить іноземній компанії. Крім того, деякі автомобілі старші дозволеного для офіційного імпорту віку.
Суворих заходів вжити уряд не може. "Багато українців зазнали важких економічних труднощів після проєвропейської революції в країні 2014 року. Більшість з них не готові оплачувати імпортні тарифи", - йдеться у матеріалі Bloomberg.
На початку вересня близько 4 тис. водіїв зібралися біля парламенту. Автомобілі перекрили вул. Грушевського - від Європейської пл. до будинку парламенту. Власники автомобілів намагалися попередити владу про неприпустимість покарань для власників нерозмитнених авто.
Коментарі