Сьогодні в Женеві стартувала одна з найпрестижніших автомобільних виставок на планеті.
Своєю присутністю в столиці Швейцарії поспішив заявити про себе амбітний, але поки не дуже відомий публіці проект. Народжений спільними зусиллями китайців і ізраїльтян бренд Qoros повідав присутнім про свій намір закріпитися на ринку Європи з доступним седаном.
Компанія Peugeot привезла свою нову претензію на лідерство в сегменті компактних кросоверів. Представлений на виставці Peugeot 2008 повинен буде стати глобальною моделлю і, зокрема, допомогти Peugeot підняти продажі в Азії і Латинській Америці. В основу серійного Peugeot 2008 лягла платформа хетчбека 208, однак кросовер помітно крупніший від своєї "прародительки". У продажу новинка повинна з'явитися вже навесні.
Головна новинка марки BMW - автомобіль 3 серії в кузові хетчбек. Цей автомобіль - найбільший в сімействі. Складно уявити, що він буде продаватися краще звичних седанів і універсалів - але, мабуть, попит на аналогічну версію 5 серії дає маркетологам підстави сподіватися, що 3 GT (так будуть називатися хетчбеки) не чекає доля схожою модифікації Compact, що з'явилася на початку дев'яностих і непомітно знятої з виробництва.
Серед безлічі женевських новинок - чимало тих, що всерйоз претендують на титул "прем'єри номер один". Розкішні і дорогі автомобілі легендарних марок потрапляють в список претендентів автоматом. Один із прикладів - нова модель марки Lamborghini. Здавалося б, при ціні в $4 млн і мікроскопічному тиражі (3 примірники) вона просто зобов'язана стати примою. Але при уважному вивченні оприлюдненої італійцями інформації з'ясувалося, що марка, з нагоди свого 50-річчя, просто пускає всім пил в очі. І привезений до Женеви автомобіль, поклавши руку на серце, не можна називати новою моделлю - це не більше ніж "роздута" і злегка "пришпорена" версія немолодої і достатньо масової моделі Aventador.
Не можна назвати принципово новою і модель, яку привіз на салон Rolls-Royce. Wraith - це по суті вже випускающийся Ghost, але з іншим типом кузова. Втім, однією "косметикою" британці не обмежилися. У нового купе і мотор потужніший, ніж у "родича", і список опцій багатший. Зокрема, тільки у Wraith є "зоряне небо" на стелі і коробка, яка при перемиканні передач звіряється з картою.
Не залишилася осторонь від Женеви і інша британська марка - Bentley. Правда, поява нового покоління седана Flying Spur - це всього лише продовження тривалого на декілька років процесу зміни поколінь базової моделі Continental GT. Тим не менш, у покупців є чимало причин віддати перевагу новому автомобілю, а не ганятися по автосалонах за машинами попереднього покоління, що продаються зі знижками.
Японська компанія Toyota привезла не просто електрокар, а щось середнє між автомобілем і мотоциклом. Поява такого транспортного засобу - не сенсація: багато автовиробників намагалися об'єднати достоїнства двох- і чотириколісну техніку в одній машині, але далі експериментів справа, як правило, не йде. Японців прохолодне ставлення публіки до незвичної техніки не бентежить: представники Toyota вже зробили заяву, що триколісний електрокар вони розробили не для того, щоб просто розважити публіку. Інженери компанії вже готують i-Road (так називається концепт) до серійного виробництва.
Коментарі
2