![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/524/524899_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/524/524899_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/524/524899_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/524/524899_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/524/524899_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
На тюнінг-шоу SEMA дебютував Hyundai Genesis Coupe. Купе над яким попрацювало американське тюнінг ательє Bisimoto Engineering отримало понад 1000 к.с.
Такої потужності розробникам вдалося домогтися шляхом серйозного доопрацювання 3,8- літрової "шістки" моделі - тут з'явилися ковані поршні Arias , поліпшені паливні форсунки і система запалювання , спортивний вихлоп Burns і пара високоефективних турбін Turbonetics з величезним інтеркулером Spearco.
Такої потужності розробникам вдалося домогтися шляхом серйозного доопрацювання 3,8- літрової "шістки" моделі - тут з'явилися ковані поршні Arias , поліпшені паливні форсунки і система запалювання , спортивний вихлоп Burns і пара високоефективних турбін Turbonetics з величезним інтеркулером Spearco.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мотори, дівчата і ретрокари - оригінальні татуювання на автотематику
З інших особливостей новинки відзначимо чорно - блакитне оформлення екстер'єру , карбонову кришку багажника і 20- дюймові алюмінієві диски з покришками Toyo R888 R - Compound . У салоні красуються гоночні сидіння , каркас безпеки і " просунута " панель приладів Racepack IQ3 .
З інших особливостей новинки відзначимо чорно - блакитне оформлення екстер'єру , карбонову кришку багажника і 20- дюймові алюмінієві диски з покришками Toyo R888 R - Compound . У салоні красуються гоночні сидіння , каркас безпеки і " просунута " панель приладів Racepack IQ3 .
×
Коментарі
1