![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/428/428740_1_w_570_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/428/428740_2_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/428/428740_3_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/428/428740_4_a_135_100_lq.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/428/428740_5_a_135_100_lq.jpg?v=0)
Європейський підрозділ концерну Ford почав виробництво автомобіля з 1,6-літровим дизельним двигуном і витратою палива - 3,3 л на 100 км.
Компакт отримав розширену назву - Fiesta ECOnetic Technology, яка означає наявність в комплектації машини енергоощадних технологій. Складання моделі почалося на заводі компанії в Німеччині.
Автомобіль оснащений 95-сильним 1,6-літровим дизельним мотором, що розвиває 205 Нм крутного моменту. Рівень шкідливих викидів в атмосферу також на рекордно низькому для дизельного двигуна рівні - 87 г/км. Автомобіль буде доступна як у трьох-, так і в п'ятидверному кузові. Варіанти комплектацій будуть залежати від ринку збуту.
У пакет ECOnetic Technology входять такі системи, як автоматична функція "старт-стоп", система регенерації енергії гальмування, режим "екологічного водіння" (з мінімальною витратою), індикатор включеної передачі, а також особлива настройка мотора і оптимізовані передавальні числа. До кінця поточного року системи ECOnetic Technology будуть включені і в інші моделі Ford.
Коментарі