середа, 27 вересня 2017 08:33

Бренд MINI обігнав за ціною Ferrari

Бренд MINI обігнав за ціною Ferrari
Бренд MINI обігнав за ціною Ferrari Фото: motortrend

Автомобільний бренд Mini виявився на 87-му місці рейтингу найдорожчих брендів від Interbrand.

Він обігнав Ferrari на одну сходинку.

Mini оцінюють в $5,11 млрд, а Ferrari в $4,87 млрд.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Tesla відмовилася від найдешевшої Model S

Рейтинг формується, ґрунтуючись на фінансовий успіх послуг і продукції різних світових брендів, а також за рахунок ролі бренду в ціноутворенні компанії.

BMW відстав від Land Rover тільки на $1 млн. З січня цього року рівень продажів бренду на світовому ринку виріс на 3,1%, завдяки конкурентному попиту на Mini Convertible і Mini Countryman, які спостерігають приріст в 20,3% та 12,9% відповідно.

Раніше в компанії MINI вирішили відмовитися від випуску спортивних автомобілів. Найімовірніше саме це зіграло ключову роль у правильному розподілі коштів і, як наслідок, зростанні популярності.

Зараз ви читаєте новину «Бренд MINI обігнав за ціною Ferrari». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі