понеділок, 18 квітня 2011 11:40

Audi випробувала новий повнопривідний гібрид на шведських полігонах

Компанія "Audi" на шведських полігонах проводить випробування нової повнопривідної гібридної системи - "e-tron quattro".

Про це повідомляє ЛІГАБізнесІнформ з посиланням на "Порше-Україна".

Прототип для демонстрації технології "Audi e-tron quattro" був створений в рамках проекту "Audi ePerformance". У трансмісії "e-tron quattro" використовується паралельний гібридний привід з додатковим другим електродвигуном. У моторному відсіку розміщається бензиновий агрегат 2.0 TFSI потужністю 211 к.с. (155 кВт) і крутним моментом 350 Н•м в діапазоні оборотів від 1500 до 4200. Безпосередньо за ним розташований передній електромотор - синхронний двигун з постійним струмом порушення, що виробляє потужність 45 к.с. (33 кВт) і крутний момент 211 Н•м.

Інтелектуальна плавна муфта сухого зчеплення з'єднує електродвигун з двигуном TFSI і автоматичною чотириступінчастою коробкою передач. Цей елемент забезпечує передній привід коліс демонстраційного зразка за рахунок роботи двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна.

Накопичувачем електроенергії служить літієво-іонний акумулятор, що розміщується в центральному тунелі. Його ємність становить до 9,4 кВт•год енергії, з яких можна витрачати 6,5 кВт•г. У трансмісії "Audi e-tron quattro" використовується концепція plug-in - акумулятор можна заряджати і від мережі. Цей процес займає близько двох годин при напрузі мережі 230 В. Силова електроніка, перетворююча постійний струм від акумулятора в змінний струм для електродвигунів, розташована в моторному відсіку і в ніші запасного колеса. Два блоки роздільно приводять у рух передні і задні колеса.

У повністю електричному режимі e-tron quattro розганяється до 100 км / год і може проїхати до 40 км - при цьому будуть працювати тільки передній і задній електродвигуни. При різкому натисканні на педаль акселератора їх сумарна потужність протягом короткого часу може скласти близько 100 к.с. (81 кВт). На більш високих швидкостях або при поїздках на великі відстані основну роботу виконує вже двигун TFSI. При підключенні TFSI система здатна забезпечити потужність - 314 к.с. (231 кВт).

Зараз ви читаєте новину «Audi випробувала новий повнопривідний гібрид на шведських полігонах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі