четвер, 23 березня 2017 14:39

Як тюнінгують "Запорожці"
18

Як тюнінгують "Запорожці"
Як тюнінгують "Запорожці"
Як тюнінгують "Запорожці"
Як тюнінгують "Запорожці"
Як тюнінгують "Запорожці"

Перший "Запорожець" - ЗАЗ-965 - побачив світ 57 років тому. Його спроектували конструктори Московського заводу малолітражних автомобілів. Виробництво моделі перенесли в Україну у Запоріжжя на завод "Комунар".

"Горбату" зовнішність запозичили в італійського FIAT 600. Звідти і конструкція підвіски, трансмісія і рульовий механізм.

Головною особливістю компактного автомобіля і відмінністю від інших радянських авто було розташування двигуна - він знаходився позаду пасажирського салону.

"Запорожець" був в 2 рази дешевше "Жигулів" - коштував 1800 рублів.

ЗАЗ-965 мав двигуни потужністю не більше 27 к.с. і міг розігнатись до 90 км /год.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Виставили на продаж унікальний "Запорожець" з відкидним верхом

Оновлений "Запорожець" - ЗАЗ 968 - виробляли з 1971 по 1979 роки. Він мав прізвиська "вухатий" і "чебурашка" за форму бічних повітрязабірників системи охолодження. Потужність його чотиритактного карбюраторного двигуна була 40 к.с.

У 1980 році з'явився "Запорожець"-"мильниця". Це ЗАЗ-968М, який замість бічних "вух" отримав форму і щілини охолодження на капоті, як у мильниці. Цю модель виробляли по 1994 рік.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вінтаж і авто: 8 реклам автомобілів 90-х років

Gazeta.ua пропонує фотодобірку тюнінгу "Запорожців".

Зараз ви читаєте новину «Як тюнінгують "Запорожці"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі