20 квітня у столичному виставковому павільйоні "АККО Інтернейшнл" на виставці "Ретро і Екзотика Мотор Шоу" киянам показали 60 рідкісних автомобілів. Вартість квитка - 40 гривень.
На виставку прийшло багато батьків із дітьми. Малеча позувала на фоні "Мерседесів", "Ролс-Ройсів" та "Ягуарів".
"Із 6-річним сином Тимофієм збираємо маленькі моделі автомобілів. Привела його спеціально. Йому подобається все. Повз війську техніку ми пробігли дуже швидко. Всі машини красиві", - каже киянка Аліна.
Кожен автомобіль відгороджений червоними стрічками. Охоронці не дозволяють торкатись раритетних машин, просять відійти подалі.
"Може це моя суб'єктивна думка, але найцінніше тут авто - це той синій кабріолет, "Хорьх" називається", - показує рукою на лаковану машину один з організаторів.
Біля "Хорьху" на стільчику сидить чоловік, читає газету. На підлозі поруч інформаційна табличка. Там вказано, що це "Horch 930V Sportcabrio". Ці автомобілі випускали в Німеччині тільки з 1937 по 1940 рік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Музей ретро-автомобілів відкрили у Запоріжжі (ВІДЕО)
"В Україні це єдина машина. Показуємо її вперше після реставрації, - пояснює Василь Панкратов з дніпропетровського ретро-клубу. - Усього було випущено близько 2,5 тисяч таких. Збереглось не дуже багато, тому вона дуже цінується серед колекціонерів. Фірми, яка випускала, зараз не існує. Вона свого часу входила в концерн Авто Юніон - це чотири кільця. Концерн складався з чотирьох фірм "Ауді", "Хорьх", "Вандерер" і "ДКВ". В даний час збереглось тільки "Ауді".
За словами Панкратова, цей автомобіль був представницького класу, типу "Майбаху" та дорогих "Мерседесів". Має 8-циліндровій двигун об'ємом 3,5 літри потужністю 82 кінських сили, максимальна швидкість - 140 кілометрів на годину.
"Це трофей з Німеччини, прийшов до нас з тих часів. Знаємо, що з 60-их років він знаходився у Харкові. Точно відомо, що з 70-их років на цьому авто ніхто не їздив. Потім потрапив у Дніпропетровськ. Чотири роки пішло на реставрацію, - пояснює Василь Олександрович. - Власник з Дніпропетровську зараз працює в Києві. Машина стоїть в гаражі в районі президентської адміністрації".
Каже, коли їхали на автомобілі на виставку, всі перехожі на вулиці звертали увагу.
"Шкода, що дощ був. Мали тент підняти. А цей автомобіль для хорошої, сонячної погоди".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Краматорську відкрився музей ретро-автомобілів (ФОТО)
Наприкінці 1930-их років дозволити собі їздити на такому розкішному авто могла тільки німецька еліта: великі підприємці, банкіри, артисти та верхівка Рейху.
"Не нижче полковника. От по книжці "Сімнадцять миттєвостей весни" Штірліц їздив саме на "Хорьху". Коштувала тоді 10 тис рейхсмарок. Подивіться позаду стоїть "Опель Олімпія" схожий на "Москвіч". Тоді "Хорьх" коштував як десять таких "Опелів".
"Під шарами фарби знайшли, що він був темно-синім. Стандарт фарбування такий самий, як і в ті роки. Салон тоді випускали або синій або світлий беж, знайшли ретро-шкіру, вона має особливу текстуру, спеціально для старовинних машин. У салоні оздоблена лакованим деревом. Обслуговування недороге, але його мають робити виключно фахівці, яких в країні небагато", - запевнив Панкратов.
Каже, що ціну на неї не знає, бо власник продавати її не збирається. На іноземних сайтах "Horch 930V Sportcabrio" продають за $350 тис. (2 813 503 грн.)
"Насправді серед всіх машин, які є на виставці тільки п'ять-сім - раритет. Ну цей "Хорьх", ще далі стоїть "Опель Адмірал". Решта нічого не варті, зроблені під старовину. В Україні культури ретро-виставок немає, за кордоном собі такого не дозволяють. А американські машини типу лімузинів, які тут є, придатні тільки для того, аби возити весілля. Шкода, що нам таке втюхують", - ділиться враженнями чоловік, який виходить з виставки. Не представляється.
Коментарі
3