вторник, 27 июля 2010 17:02

Институт рекламы - прикладное коммуникационное образование

6 років тому
до приймальної комісії Інституту реклами
звернувся чоловік 35 років
з питанням щодо вступу на факультет дизайну.
Його портфоліо свідчило
про високий професійний рівень дизайнера-графіка.
На питання про те, чого йому ще бракує
він відповів: "СИСТЕМИ"
" …Да гранаты у него не той СИСТЕМЫ"
(К-ф "Белое солнце пустыни")

Нам постійно пропонують замінники: барвники замість природних кольорів, штучну красу замість натуральної, і, на жаль, фаст - навчання замість справжнього. На кожному кроці Ви стикаєтеся із пропозиціями навчити вас будь-чому за 1, 2, 3 місяці. Це чудова ідея, більше того – якби це було насправді можливим, можна було б лише радіти. Рекламіст одна з найвідповідальніших професій, адже його звернення впливає на всіх не зважаючи ні на вік, ні на стать, ні на стан фізичного і психічного здоров"я. Природно рекламна галузь, потребує високоосвічених професіоналів які мають системну освіту і ґрунтовну практичну підготовку, що абсолютно не можливо зробити за два-три місяці вивчення основних термінів.

Чомусь нікому не спало на думку навчати лікарів не протягом 6 років, а лише за декілька місяців.

Навчання – це ґрунтовна і постійна робота спрямована на отримання теоретичних знань, послідовне засвоєння, розуміння вивченого матеріалу і, нарешті, практика. Саме так, теоретичний блок – це та необхідна основа, без якої неможливо сформувати у майбутнього фахівця практичні навички, він не зможе грамотно скласти бізнес-план, порахувати бюджет рекламної компанії, створити та провести абсолютно нову рекламну кампанію. А студентові необхідно все це вміти, адже на робочому місці випускник ВНЗ повинен знати й вміти стільки ж, а іноді навіть більше, ніж його старші колеги.

Інститут реклами – єдиний в Україні ВНЗ, який готує фахівців для рекламного бізнесу. Особлива "родзинка" підготовки в ІР - практика з першого курсу. Окрім того Інститут Реклами, який вже протягом 13 років успішно випускає спеціалістів з реклами, маркетингу, менеджменту, дизайну та обліку і аудиту славиться своїми викладачами. Майстер-класи та практичні заняття проведені Іриною Кузнєцовою, Тетяною Поповою, Максимом Лазебником, Іриною Федоришин, Валерієм Пекарем, Валерієм Курейко, Іваном Сухаренко та іншими лідерами рекламної галузі України дозволили скласти унікальний навчальний план орієнтований на потреби галузі. Спілкування в аудиторіях, на виставках, фестивалях із цими людьми не просто збагачує студентів, а відкриває їм розуміння того, що відбувається на ринку, знайомить із тенденціями розвитку комунікаційної галузі та шляхами для подальшої самореалізації молодих фахівців. Найкращим свідченням успішності ВНЗ є те, що його випускники працевлаштовані. Вони успішно працюють в комунікаційній галузі, створюють свої агенції і починають конкурувати зі своїми наставниками.

Є серед нещодавніх нагород Інституту і предмет особливої гордості – п"яте місце у першому галузевому рейтингу ВНЗ, що готують спеціалістів для галузі. Рейтинг на замовлення Всеукраїнської рекламної коаліції проводився вперше, тому п"яте місце після лідерів національної освіти - Київського Національного Університету ім.Т.Шевченка та Києво-Могилянської Академії, Київського Національного Економічного Університету ім. В. Гетьмана та Національного Технічного Університету України "Київський політехнічний інститут" – це висока відзнака і велика відповідальність. Сьогодні вже у 14 раз на більш як 200 справжніх професіоналів стане більше.

А в Інституті реклами розпочато набір на новий навчальний рік.

www.ir.edu.ua

Сейчас вы читаете новость «Институт рекламы - прикладное коммуникационное образование». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

8

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі