Як відрізнити кращих лідерів від гірших?

4 запитання до кандидатів

У стрічці новин і особистих повідомленнях все більше закликів підтримати того чи іншого кандидата, який бере участь в "Нових лідерах" (телепроект у форматі талант-шоу, який стартує восени. Учасники мають переконати глядачів та експертів, що "здатні змінити країну". - ред.). Чим проект точно корисний, так це тим, що дозволяє нам обговорити за якими критеріями ми можемо відрізнити кращих лідерів від гірших. Для себе вирішив, що буду підтримувати (йдеться не тільки про цей проект) лише тих лідерів, які зможуть надати відповідь на 4 простих запитання:

1. Що конкретно ви хочете зробити? Ні, "покращити економіку" чи "удосконалити медицину" не підходять. Потрібні цифри, дати та інші деталі того, як виглядатиме ваш успіх, скажімо, через 3-5 років. Інакше потрапляємо в класичну пастку: не маючи змоги точно уявити, як має виглядати перемога, ніколи не зможемо відрізнити її від поразки.

Не маючи змоги точно уявити, як має виглядати перемога, ніколи не зможемо відрізнити її від поразки

2. Що вже зроблено? Коли подаєшся на конкурс чи будь-яку посаду логічно продемонструвати попередні успіхи у вирішенні поставленого завдання. Що було, то й буде. Якщо ви самостійно не змогли добитися жодних успіхів у роботі над проблемою, то з'являється обґрунтований сумнів у тому, що вам вдасться чогось добитися в майбутньому. А лити популізм про "як країну облаштувати" всі вміють.

3. Як ви плануєте досягнути поставленої мети? Крок за кроком: чим детальніше, тим краще. Всі ми розуміємо, що навіть найгеніальніший план рідко витримує першого контакту з супротивником. Стратегія і тактика дій гнучко змінюються, ґрунтуючись на новому досвіді та контрзаходах опонентів. Але відсутність плану як такого, з великою вірогідністю, прирікає починання на провал.

Відсутність плану прирікає починання на провал

4. Яким чином, перемога в конкурсі чи нова посада допоможуть вам реалізувати вашу мету? Звичайно, телебачення дає впізнаванність. Але чи справді впізнаванність вас і вашого проекту - це головний виклик, який заважає досягненню цілі? Зазвичай, на ранніх етапах будь-якого проекту проблема зовсім не у охопленні аудиторії, а у тому, що не вдається знайти ефективне рішення проблеми, побудувати команду і процеси в середині неї, заручитися підтримкою головних гравців у цій сфері. Впізнаванність потрібна для ефективного масштабування, але якщо поки немає чого масштабувати, то витрачати сили на піар є банальним розтринькуванням часу.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі