субота, 07 листопада 2020 06:05

Учені виявили, що один вид тварин, насправді складається з трьох різних

Сумчаста тварина Petauroides volans / Австралійський національний університет

Австралійські вчені проаналізували велику тварину з родини сумчастих і виявили, що це не один вид, а три різних.

Група дослідників Університету Джеймса Кука, Австралійського національного університету і Університету Канберри проаналізувала генетичний склад сумчастої тварини Petauroides volans і виявили, що серед них є три види. Про це пише Австралійський національний університет.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спрей від коронавірусу для тхорів планують тестувати на людях

Учені виявили глибокі генетичні відмінності між популяціями, які вивчали.

"Певний час ми мали припущення, що існує більше одного виду великих сумчастих, але тепер у нас є докази на базі ДНК. Це повністю змінює уявлення про них. Біорізноманіття Австралії стало багатшим. Не щодня підтверджують наявність нових ссавців, не кажучи вже про два нові види", - каже професор Ендрю Крокенбергер.

Petauroides volans - найбільша з сумчастих тварин, яка здатна до планерування. Зустрічається на східному узбережжі Австралії. Ці тварини досить незграбні на землі, але дуже спритні на деревах і в польоті. Харчуються евкаліптовим листям. П'ють рідко. Внаслідок скорочення ареалів проживання тварина перебуває на межі зникнення.

Зараз ви читаєте новину «Учені виявили, що один вид тварин, насправді складається з трьох різних». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua