вівторок, 12 грудня 2017 00:10

"Багаті вдягають річ два-три рази і купують нову"

У деякі комісійні магазини можна потрапити лише за рекомендацією

— Секонд-хенду не люблю. Одягаюся в елітних комісійках, — каже киянка Наталія Бондарчук, 25 років.

Вона працює в адвокатському бюро. Одягнена в хутряну безрукавку, джинси від італійського дизайнера Валентіно й черевики французької марки "Гермес".

— Зараз на мені одягу на 3 тисячі доларів. Але я купила все в комісійці за 8 тисяч гривень, — продовжує Наталія. — У вересні придбала чоботи від італійського дизайнера Роберто Каваллі за 4 тисячі гривень. Їх взували від сили двічі, бо підошва без подряпин. Нові такі коштували б не менше тисячі доларів.

Запрошує у двокімнатну квартиру на вул. Гончара в центрі міста. Одну з кімнат переробила під гардеробну. На полиці складені 20 пар взуття. Розвішані шовкові блузи, спідниці й штани. Наталія дістає осінню куртку німецької фірми "Ескада". Її в комісійці купила за $100–2,7 тис. грн.

— Продавалася з фірмовими етикетками. Виставили куртку на продаж, бо попередній власниці річ привіз чоловік, а вона не влізла. Та сама історія — з двостороннім плащем "Барбері" британської марки. У деяких магазинах закритого типу ціни тільки в доларах. Потрапити туди можна лише за рекомендаціями друзів.

У комісійному магазині донеччанки Ксенії Аверчук, 32 роки, близько 30 суконь, блуз і жилеток. На полицях жіночі туфлі, чоботи та кросівки. У нішах на стіні розставлені шкіряні сумки вартістю від $100.

— Мої клієнти — дружини бізнесменів, хірургів, програмістів, адвокатів, — розповідає ­Ксенія. — Чверть — студентки, які прагнуть виглядати по-багатому й влитися у високі кола. Заможного чоловіка шмотками з "Даринку" не привабиш. Вони хочуть, щоб поруч була дівчина в "ґуччі" чи "Роберто Каваллі". А зараз багатьом навіть "Зара" й "Манго" (магазини іспанських брендів. — ГПУ) не по кишені. Вчора прийшла студентка з філфаку (філологічний факультет. — ГПУ). За стипендію купила в мене шубу і джинси. Сумку "Шанель" забрали за 2 тисячі доларів.

Найдешевша річ — вишневий шарф італійської марки "Дольче ґаббана" за $10, це 270 грн. Найдорожча — норкова шуба за $1,8 тис. — 48,6 тис. грн.

— Поношений одяг виставляють за смішні гроші. Пальто з потертим рукавом віддали за 25 доларів — 675 гривень, — продовжує Ксенія. — Багаті одягають річ два-три рази й навіть у хімчистку не здають — купують нову. Буває, за копійки на розпродажі скупляють півмагазину. А потім щось не налазить чи не комбінується з рештою гардеробу — здають нам. Якщо одяг провисів два місяці й нікого не зацікавив, власник повинен його забрати. Не беру те, що вийшло з моди, — одяг із шипами і черепами, спідниці-пачки, водолазки з короткими рукавами, піджаки з латками на ліктях. Вечірні сукні приймаю на реалізацію перед Новим роком і випускними. Деякі покупці беруть у мене брендову річ за 300 доларів, а в інтернеті продають за 500.

В елітні комісійки ходять Джамала й Андре Тан

По місту працює з десяток елітних комісійних магазинів.

"Зе бокс" на вул. Пушкінській у центрі міста належить співачці Вірі Брежнєвій та її сестрі Вікторії Цекало. Тут продають одяг, аксесуари й органічну косметику світових марок, які офіційно не представлені в Україні.

Найпопулярніший серед зірок — "Гудбайфешн" на вул. Саксаганського, 102б. Речі сюди приносять телеведуча Василіса Фролова, співачка Джамала, художниця Маша Шубіна. Також художник Ілля Чичкан, режисер Семен Горов. Скуповується там дизайнер одягу Андре Тан, акторка, ведуча й рестораторка Даша Малахова.

Зараз ви читаєте новину «"Багаті вдягають річ два-три рази і купують нову"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі