середа, 20 лютого 2008 17:11

Vodafone є найбільш "розкрученим" брендом "Формули-1"

Агенство Margaux Matrix опублікувало рейтинг брендів, рекламу яких можна було побачити в трансляціях "Формули-1". На першому місці опинився титульний спонсор McLaren, телекомунікаційна компанія Vodafone. В цілому логотипи компанії з"являлися на екрані 3 години 58 хвилин і 18 секунд (11,60% екранного часу).

Рейтинг сезону-2007 (у дужках - місце в рейтингу сезону-2006):
01. (06.) Vodafone (McLaren) - 3:58.18 - 11,60%
02. (01.) Marlboro (Ferrari) - 3:45.42 - 10,98%
03. (06.) Mercedes (McLaren) - 2:19.17 - 6,78%
04. (03.) Shell (Ferrari) - 1:25.33 - 4,17%
05. (17.) Bridgestone (шини) - 1:16.08 - 3,71%
06. (18.) Hugo Boss (McLaren) - 1:15.51 - 3,69%
07. (18.) Mobil 1 (McLaren) - 1:14.50 - 3,64%
08. (00.) ING (Renault) - 1:10.36 - 3,34%
09. (09.) Red Bull (Red Bull) - 1:04.50 - 3,16%
10. (00.) Aigo (McLaren) - 0:58.43 - 2,86%.

Мир Ф1
Зараз ви читаєте новину «Vodafone є найбільш "розкрученим" брендом "Формули-1"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі