Технічний делегат Міжнародної федерації автоспорту (FIA) Чарлі Уайтінг виявив, що температура палива під час піт-стопов вийшла за межі, встановлені регламентом, але для визначення температури повітря використовувалися дані Formula One Management (FOM) - ті цифри, що глядачі бачать під час гонки на екранах.
Співвласник FOM Берні Екклстоун вважає, що їх дані не можуть служити точкою відліку:
- FOM - комерційна компанія, ми не маємо ніякого відношення до стюардів і дотримання регламенту, - заявив Екклстоун. - Наші цифри не можуть служити базовими при визначенні порушень регламенту
.
Справа ускладнюється ще і тим, що існують два протоколи зміни температури повітря під час бразильської гонки, один належить FOM, інший - метеослужбі Meteo France, причому цифри в цих протоколах розходяться.
×
Коментарі