Журналісти британського тижневика Autosport довідалися чергові подробиці шпигунського скандалу за участю Найджела Степні і Майка Кофлена. Їх контакти почалися задовго до кінця квітня, коли конфіденційний 780-сторінковий документ Ferrari потрапив до рук головного конструктора McLaren.
Джерело повідомляє, що
Найджел Степні ще в березні відправив
Кофлену електронну пошту з подробицями
системи "гнучкого днища", розробленою
Ferrari. Невідомо, чи дійшов цей документ
до кого-небудь ще в McLaren, але в Мельбурні
команда Рона Денніса звернулася в FIA за
коментарями з приводу законності
системи. У FIA посилили вимоги регламенту
і інженерам Ferrari довелося шукати нові
рішення.
Тепер FIA, на засіданні
Всесвітньої Спортивної Ради, наміченому
на 26 липня, вимагатиме від McLaren доказів
відсутності якої-небудь переваги від
володіння інформацією, що належить
іншій команді, не з квітня по червень,
як заявлялося раніше, а з березня.
Уточнена інформація з
копіювальним центром, в який принесла
780-сторінковий документ Ferrari дружина
Майка Кофлена. Труді Кофлен звернулася
до співробітника (який пізніше подзвонив
у Ferrari) з проханням не скопіювати документ,
а перевести його в електронну форму і
записати на диск. Сам документ, як вважає
слідство, був знищений в шредері і
спалений на задньому дворі будинку
Кофленів.
Кофлен, як вже повідомлялося
ранішим, розповів про наявну інформацію
директорові McLaren Джонатану Нілові, що
управляв, в гольф-клубі, той порадив її
знищити. Проте невідомо, коли відбулася
ця розмова, повідомляє f1news.ru.
Коментарі