четвер, 19 липня 2007 19:29

Стали відомі нові деталі шпигунського скандалу у "Формулі-1"

Журналісти британського тижневика Autosport довідалися чергові подробиці шпигунського скандалу за участю Найджела Степні і Майка Кофлена. Їх контакти почалися задовго до кінця квітня, коли конфіденційний 780-сторінковий документ Ferrari потрапив до рук головного конструктора McLaren.

Джерело повідомляє, що Найджел Степні ще в березні відправив Кофлену електронну пошту з подробицями системи "гнучкого днища", розробленою Ferrari. Невідомо, чи дійшов цей документ до кого-небудь ще в McLaren, але в Мельбурні команда Рона Денніса звернулася в FIA за коментарями з приводу законності системи. У FIA посилили вимоги регламенту і інженерам Ferrari довелося шукати нові рішення.
Тепер FIA, на засіданні Всесвітньої Спортивної Ради, наміченому на 26 липня, вимагатиме від McLaren доказів відсутності якої-небудь переваги від володіння інформацією, що належить іншій команді, не з квітня по червень, як заявлялося раніше, а з березня.

Уточнена інформація з копіювальним центром, в який принесла 780-сторінковий документ Ferrari дружина Майка Кофлена. Труді Кофлен звернулася до співробітника (який пізніше подзвонив у Ferrari) з проханням не скопіювати документ, а перевести його в електронну форму і записати на диск. Сам документ, як вважає слідство, був знищений в шредері і спалений на задньому дворі будинку Кофленів.
Кофлен, як вже повідомлялося ранішим, розповів про наявну інформацію директорові McLaren Джонатану Нілові, що управляв, в гольф-клубі, той порадив її знищити. Проте невідомо, коли відбулася ця розмова, повідомляє f1news.ru.

Зараз ви читаєте новину «Стали відомі нові деталі шпигунського скандалу у "Формулі-1"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі