субота, 29 жовтня 2011 11:31

Проморолик стадіону у Львові тривалістю 72 секунди робили 2 місяці

Проморолик стадіону у Львові тривалістю 72 секунди робили 2 місяці

Світ побачив промоційний ролик новозбудованого стадіону Євро-2012. Відео, яке базується на схематичній 3D-графіці, триває 1 хвилину та 12 секунд. Творцем кліпу став Олександр Сюткін.

За його словами, над роликом працювали близько двох місяців. "Це через прорахунки кадрів. Кожен ролик має певну тривалість. А кожен кадр ролика прораховується приблизно 3 години. Як правило, у секунді є 24 кадри, а у хвилині власне цього ролика – близько 100 кадрів: за рахунок виконання певного сповільнення зображення стадіону. Якщо взяти до уваги те, що кожен кадр прораховується на комп'ютері близько 3-5 годин, то можна собі уявити, яка обчислювальна потужність була використана і скільки часу знадобилось на прорахунки. Це ж і візуальна тінь, і відображення, віддзеркалення, криволінійні зображення. Адже у 3D-графіці є свої правила і нюанси", – каже пан Сюткін.

Він додає, що реальної зйомки стадіону не було – є лише схематична 3D-графіка, в якій показали всю велич і красу чудового об'єкта. Складнощів із створенням ролика не виникало, були затрати часу.

"Наші знання 3D-графіки дозволили нам виконати усі поставлені перед нами завдання без особливих проблем. Я вже реально уявляю собі майбутній стадіон – усю його велич і красу. Чудово, що це приміщення в майбутньому планують використовувати і для проведення цікавих масових спортивно-розважальних заходів, концертів. Це круто! Новий стадіон — це справді "махіна". Думаю, день, коли він відкриється, увійде в історію міста Львова і його цитуватимуть підручники", – резюмував автор кліпу.

Зараз ви читаєте новину «Проморолик стадіону у Львові тривалістю 72 секунди робили 2 місяці». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

10

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі