Англійський футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" знову очолив список найдорожчих спортивних брендів, який щорічно складає агентство Brand Finance, повідомляє CNN в понеділок, 21 травня.
Вартість бренду "Манчестер Юнайтед" агентство оцінило у 853 мільйонів доларів. У порівнянні з 2011 роком "Манчестер Юнайтед" подорожчав на 29 відсотків.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Манчестер Юнайтед" став найдорожчим брендом світу
Друге місце в рейтингу найдорожчих спортивних брендів зайняла "Баварія", оцінена в 786 мільйонів доларів. Зростання вартості бренду цього клубу за рік склало 59 відсотків. У рейтингу 2011 року "Баварія" була лише четвертою.
Мадридський "Реал" з оцінкою бренду в 600 мільйонів доларів розмістився на третьому рядку. За минулий рік "Реал", за даними Brand Finance, втратив 7 відсотків вартості і спустився на одне місце в рейтингу. Головний суперник "Реала" в іспанському чемпіонаті - "Барселона" - займає четверте місце. Вартість бренду "Барселони" оцінили в 580 мільйонів доларів - на 8 відсотків менше, ніж роком раніше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вудс і "Манчестер Юнайтед" стали найдорожчими у світі
Замикає п'ятірку найдорожчих спортивних брендів лондонський "Челсі", оцінений в 398 мільйонів доларів. За рік "Челсі" подорожчав на 27 відсотків. У рейтингу 2011 року "Челсі" займав також п'яте місце.
При складанні рейтингу агентство Brand Finance враховувало різні джерела доходів клубів, включаючи продаж квитків на матчі, спонсорські контракти, продаж сувенірної продукції, а також прав на телетрансляції.
Коментарі