пʼятниця, 06 лютого 2015 12:42

Долгополов презентував власну лінію одягу The Dog
11

Фото: sport-olymp.com

Перша ракетка України Олександр Долгополов став власником власної лінії спортивного одягу "The Dog" у співпраці з відомим спортивним брендом "Joma". Іспанська компанія є тепер новим технічним спонсором українця. Контракт підписано на три роки.

На цьому тижні в Києві були представлені моделі з першої колекції. За ініціативою самого Олександра одяг створили в національних кольорах - синьо-жовтому.

Тенісист розповів, що в 2011 році коли він грав на Australian Open, під час поєдинку третього або четвертого кола один з друзів тодішнього тренера-австралійця почав викрикувати слова відомої пісні Who let the dogs out ("Хто випустив собак") . Після матчу журналісти і вболівальники задавали питання: "Чи подобається мені такий нікнейм? Чи пов'язаний він з тим, що я швидкий і якось схожий на собаку, коли пересуваюся кортом?". Я відповідав, що прізвисько мені підходить і так ми прийшли до створення бренду The Dog.

Також Олександр розповів про травму, яка перед самим стартом "Australian Open" знову дала про себе знати. "Коліно прооперовано, але один лікар сказав, що воно вже не буде як раніше. Я буду почувати там дискомфорт іноді, часом там буде з'являтися рідину. Але це нормально після операції", - пояснив Долгополов.

Найближчими турнірами де зіграє Олександр будуть Мемфіс, Delray Beach (Лас-Вегас), Акапулько і два "Мастерса" - Індіан-Веллс і Маямі.

Зараз ви читаєте новину «Долгополов презентував власну лінію одягу The Dog». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі