До редакції "ГПУ" подзвонив киянин Олександр. Чоловік скаржиться на зв"язок свого оператора — компанії МТС.
— У мене пакет МТС-контракт, — розповідає, — я на безліміті. Плачу гроші, щоби не мати проблем із телефоном. Але останні місяць-півтора розмовляти просто неможливо. Нещодавно за 20 хвилин розмови зв"язок розірвався п"ять разів. Це при тому, що і я, і співрозмовник говоримо зі своїх столичних офісів. Це ж не десь у метро, що могли бути перешкоди.
У компанії МТС кажуть: проблеми зі зв"язком бувають у кожного оператора. Найчастіше перебої трапляються в метро та коли людина швидко їде й розмовляє по мобільному.
— Олександрові варто звернутися до служби підтримки за номером 135, — радить Влад Войтович, 27 років, із компанії МТС, — там перевірять його номер і з"ясують, у чому проблема.
Войтович стверджує, що схожих скарг на перебої зі зв"язком до компанії не надходило.
Коментарі
7