Автори статті, розміщеної в електронній бібліотеці Корнеллського університету, Габор Сабо (GaborSzabo) і Бернардо Хуберман (BernardoHuberman) з науково-дослідного підрозділу HPLabs компанії Hewlett-paccard, провели експеримент, аналізуючи зростання популярності повідомлення на агрегаторі Digg і відеоролику на сайті Youtube.
Отримані дані показали, що динаміку інтересу користувачів можна з високою точністю передбачити на основі первинних даних.
"У випадку з Digg вимірювання доступу до даного запису в перші дві години дозволило нам передбачити її популярність на 30 днів вперед з чудовою точністю, тоді як відео на Youtube вимагало десяти днів аналізу, щоб досягти такої ж точності", - пишуть учені.
На їхню думку, ці відмінності викликані відмінностями в тому, як інформація використовується на цих двох сайтах. Якщо історії, що потрапили в Digg швидко застарівають, то відеоролики можуть значно довше залишатися у сфері уваги користувачів.
Автори дослідження вважають, що розроблена ними модель буде затребувана фахівцями у сфері реклами, повідомляє РІА Новости.
Коментарі