пʼятниця, 26 грудня 2008 11:35

Популярність людини визначається її генетичним кодом - учені

Психологи з Університету Мічигану вперше довели, що популярність людини значною мірою залежить від його генетичного коду.

У рамках експерименту американських вчених були зібрані зразки ДНК у більше двохсот випадково підібраних і раніше не знайомих один з одниму студентів.

Потім молоді люди отримали можливість поспілкуватися один з одним протягом години, після чого вони відповіли на запитання спеціальної анкети, в якій їх просили вказати інших учасників експерименту, які їм найбільше сподобалися.

Як виявилося, абсолютно всі найпопулярніші студенти мали особливим геном, який в основному виявляється у людей, схильних порушувати загальноприйняті правила поведінки.

Детальний опис відкриття буде опубліковано в журналі Journal of Personality and Social Psychology.

Раніше було опубліковано багато досліджень, які показали, що поведінка людини багато в чому визначається його генетичним кодом. Крім того, було підмічено, що люди, які часто діють несподівано й схильні порушувати правила, часто користуються високою популярністю у навколишніх. Дане дослідження звело два шматочки цієї мозаїки воєдино і надало експериментальне підтвердження, повідомляє WashProfile