Політикам під час передвиборчої кампанії необхідно "влучити" у настрої своїх виборців.
Про це на прес-конференції сказав політолог Володимир Фесенко.
Він наголосив, що на уподобання виборців впливають не програми, чи ідеї кандидатів, а особистості лідерів партій, міфи і настрої у суспільстві.
"На цих виборах, як і на попередніх президентських грає міф про нове покоління. Очікування виборців, пов'язані з тим, що мають прийти нові політики, які зможуть змінити ситуацію, бо старим вже не вірять", - вважає експерт.
Фесенко також наголосив, що гасла і обіцянки політиків чи політсил важливі тільки тоді, коли вони точно вивчають очікування виборців.
"Політики звертають увагу на ключові меседжі, буквально на декілька тез, які відображають настрої їхніх виборців. Не абстрактних усіх, а саме їхніх. Для Партії регіонів - це свій виборець, який все ще хоче, хай і невеличкого, але покращення життя, і не демократії, а стабільності та порядку, - пояснив політолог. - Водночас, для виборця Об'єднаної опозиції ключовий настрій - незадоволення нинішньою владою, та несприйняття цієї влади".
У той же час, за словами політолога, виборці не хочуть радикальних змін, а хочуть лише дещо змінити теперішній стан речей.
"Значна частина суспільства побоюється якихось змін. Особливо це старші вікові групи та частина із середньої, які пережили лихі 90-ті роки. Яких лякає саме слово "реформа", - сказав він.
Також зараз проблема у тому, що немає персоніфікації надії та змін у людей, як це було у 2004 році. Це велика проблема, у першу чергу всіх опозиційних сил, переконаний експерт. Тому, за його словами, політикам зараз головне влучити у настрої своїх виборців.
Коментарі
20