Найвитратніша частина підготовки до Євро-2012 - це будівництво аеропортів.
Про це на брифінгу в Кабінеті міністрів сказав віце-прем'єр-міністр з питань інфраструктури Борис Колесніков.
"Злітно-посадкові смуги у Львові, Донецьку та Харкові можуть прослужити 75 років. Вони побудовані абсолютно новим способом. Злітно-посадкові смуги у "Жулянах" після ремонту можуть прослужити ще 40 років", - сказав він.
За словами віце-прем'єра, прямі затрати на Євро - 414 мільйонів 68 тисяч гривень.
"Окупити треба цю цифру. Багато роботи, дуже багато зроблено. З дорогами в країні, де їх майже 170 тисяч кілометрів, ситуація за один-два роки не виправиться. Потрібно 7-8 років, щоб виправити ситуацію. Я би поставив 4-ку дорогам у містах, які приймають Євро", - зазначив він.
Колесніков також додав, що було побудовано 44 абсолюно нових готелі - 35 з них здані в цьому році: "Вільних місць немає в п'ятизіркових готелях, в усіх інших вони є".
Також він сказав, що 11 травня Національний олімпійський стадіон був зданий у експлуатацію УЄФА. Також здані в експлуатацію Львівський стадіон, стадіон "Металіст" у Харкові - повністю закінчений та працює з серпня 2009 року.
"28 травня президент відкриє термінал D Бориспільского аеропорту. Місткість терміналу повністю заміщує потреби усіх інших терміналів. Термінали А і B будуть демонтовані", - розповів він.
За словами Колеснікова, "Жуляни" прийматимуть чартерні та лоу-кост-рейси.
"Для бізнес- та лоук-кост-рейсів це найзручніший аеропорт. Зараз ми обговорюємо з Київською адміністрацією питання того, щоб туди було зручно добиратися. Обговорюється вихід на Повітрофлотський проспект", - додав міністр.
Також він зазначив, що тренувальні бази після Євро-2012 будуть передані учбовим закладам.
Коментарі
25