Чому переможці талант-шоу не затребувані в українському шоу-бізнесі, розповідає продюсер Юрій Фальоса, 49 років:
— Талант-шоу на телебаченні робляться, щоб люди дивилися, а продюсери заробляли. Артисти їм по барабану, — каже Фальоса — колишній продюсер співачок Ані Лорак та Міки Ньютон. — Люди, які йдуть на кастинги, мають розуміти, що це — шоу. І взяти для себе якомога більше: побачити, що таке студія, познайомитися з композитором, продюсером, хореографом. По закінченні проекту — прийти до тих людей або подзвонити.
Після шоу потрібні кліпи, концерти, виступи, — продовжує. — Так зробили Еріка і Стас Шурінс (учасники "Фабрики зірок". — "ГПУ"). Знайшли собі молодих продюсерів і працюють.
Звичайно, за все треба платити. На розкрутку артисту з хорошим продюсером треба щонайменше 300 тисяч доларів. Якщо самостійно, то мільйон. Шукайте інвестора. Складіть бізнес-план, покажіть, за який період що буде зроблено. Гроші він дає частинами. Якщо за три місяці щось виконали з обіцяних пунктів, фінансування продовжать. Якщо ні, ніхто не ризикуватиме.
Фальоса каже, що участь у конкурсі — це ще не успіх.
— Є артисти, які нічого не завойовували, але кар'єра в них сумашедша. Анжеліка Варум, наприклад, зі своїм голосочком зараз у десятці найпопулярніших.
Приємна зовнішність уже не вкрай важлива.
— От Земфіра — презентабельна? Нє. Але харизми стільки, що вистачить на 40 тисяч артистів. Те саме Пугачова. Або Барбра Стрейзанд. Що — красуня? А мільйони доларів заробляє. Усе залежить від мізків. Уже не зустрічають "по одьожке". Хоча, звичайно, вітається поєднання зовнішності й таланту. Вєра Брежнєва і Альона Вінницька — просто шикарно.
Але головне — у шоу-бізнесі треба бути дуже жорстоким. Доки не переступиш через продюсера, друзів, батьків, бізнесменів — нічого не буде. Успіх, це щось таке диявольське. Задля нього треба робити гидоту. От Могилевська — посилала усіх підряд. Хоч вона чудова людина. Але без цього затопчуть. На п'ятки наступає толпа народу. Щоб їх обійти, треба розвернутися, дати всім по голові та йти далі.
Коментарі