четвер, 18 березня 2010 20:32

"Моя зарплата дозволяє кожні три місяці їздити в Париж"

Автор: Фото: Андрій ШМАТОВ
  Катя Царик, 27 років. Народилася у Львові. Закінчила Київський університет культури і мистецтв ім. Поплавського. Знімала відеокліпи для Філіпа Кіркорова, Наталії Могилевскої, Скрябіна, Олександра Пономарьова, Ані Лорак. Заручена з оператором Юрієм Королем
Катя Царик, 27 років. Народилася у Львові. Закінчила Київський університет культури і мистецтв ім. Поплавського. Знімала відеокліпи для Філіпа Кіркорова, Наталії Могилевскої, Скрябіна, Олександра Пономарьова, Ані Лорак. Заручена з оператором Юрієм Королем

Всі артисти на екрані бачать у себе недоліки, які не видно ні глядачеві, ні нам. Ти дивишся на співачку - дуже гарна, а вона знає, що одне вухо в неї більше за друге або стегна неоднакові. У кадрі цього не видно, але для неї проблема залишається. І спробуй переконати, що все зроблено добре.

Кожен співак у кадрі хоче бачити ідеальну картинку. І ми намагаємося зробити із зірки майже божество. Використовуємо і фотошоп. Не думаю, що художники різних епох змальовували тіла жінок точно такими, якими вони були насправді. Навіть повні на картинах виглядають привабливо. А які вони були в житті?

Коли я робила кліп для Могилевської й Кіркорова на пісню "Я скажу тобі вау", дуже переживала. Бо знала, які легенди ходять про Кіркорова. Крім того, мені тоді було 21 чи 22 роки, маленького зросту. А тут він - двометровий, грізний. Пам'ятаю, сказав, коли мене побачив: "Боже мой, какая миленькая". Я зрозуміла, що не все так страшно. Йому не прийшлося доводити, що, попри юний вік, у мене все під контролем. Коли майже всі сили були вичерпані, приносив каву, забавляв анекдотами. Хоча сам приїхав дуже втомлений - напередодні був нічний концерт.

Суперзірки начебто повинні бути дуже капризними, але ні. Вони такі пахарі, трудяжки терпеливі. Коли на Кароліну на зйомках вилили тонну ледь теплої води в холодному павільйоні, вона навіть не скривилася. Лободу можна любити чи не любити, але вона справжній пахар. Свєта вкладає титанічний труд у те, щоб узагалі бути. Якщо їй скажуть упасти в багнюку - впаде, бо так треба. Тому з титанами працювати легше.

Але є співаки безвідповідальні, розхлябані. З Євгенією Власовою важко було працювати через її надмірну емоційність - часом вона була некерована. Із групою "Таліта Кум" спочатку обговорювали одне, а потім вони самостійно почали все доробляти. Мені соромно за те, що вийшло на екран. Після таких стресів зриваюсь удома на близьких.

Хороший кліп повинен хвилювати. А якщо його не хочеться переглядати другий раз - він поганий. Якщо відеоробота проста - скажімо, артист тільки плаче, то глядач повинен не могти відвести очей.

Єдиний кліп, який завжди викликає в мене позитивні емоції - це "Солнце и луна" "Ґрін Ґрея". На вулиці був 20-градусний мороз, я пила каву з коньяком, і мене зразу скосило. Було дуже смішно.

Часто за місяць знімаю три-чотири кліпи. Усі шарпають з узгодженнями. Тоді сплю по 3-4 години на добу. Дивіться - вже волосся випало майже зовсім. Був період, коли настрій змінювався щогодини - то я щаслива, то нещасна. Потрібна була реальна допомога.

Рік тому я вперше зняла кліп іноземцю - греку Сакісу Рувасу. Він був у захваті, бо в Греції до відеокліпів відносяться спокійніше. Їм достатньо красивої картинки: природа, ліс, він стоїть біля дерева у сексуальній майці й співає про кохання. Чи інший сюжет: він або вона їде автомобілем серед гір і співає. Тому їм для кліпу достатньо 5-7 тисяч доларів, а мені в Україні - мінімум 35 тисяч. У Греції немає такого конвеєру, як у наших зірок. Щосезону топові артисти - Повалій, Потап і Настя, Ані Лорак - повинні випускати якусь відеороботу. Бо якщо зірка мовчить, значить у неї негаразди. Ще у греків є чудовий закон про захист прав робітників: ніхто не повинен працювати понад 12 годин на добу. Можеш і довше, але тоді компанія має заплатити тобі такі добові, що простіше знімати два дні. Тому в них зйомка розтягується на два-три дні, а в нас усе роблять за 24-48 годин.

Кіркоров приносив каву, забавляв анекдотами. Хоча сам приїхав дуже втомлений - напередодні був нічний концерт

У мене було три проекти, бюджет яких виходив за 100 тисяч доларів. Сакіс заплатив трохи більше, і ще дві українські зірки. Хто саме - комерційна таємниця.

Між нашими кліпмейкерами немає такого, що ця зірка моя, і ти руки не сунь. Але є режисери, яким найкраще вдається знімати того чи іншого артиста. "ВІА Гру" краще за Бадоєва ніхто не зніме. А я нарешті відчула Ані Лорак. Майже у всіх кліпах вона у відвертих позах, в обіймах гарних чоловіків. На екрані виглядає дуже естетично. А її чоловіку це не подобається - Мурат дуже ревнивий. І коли діло доходить до зйомок відвертих сцен, він постійно каже: "Я отлучусь!"

Яка моя зарплата? Її достатньо, щоб кожні три місяці їздити на тиждень у Париж. Не так давно батьки опинились у скрутному становищі, і я змогла їм допомогти. А ми з Юрою напередодні Нового року переїхали у своє помешкання на Дніпровській набережній, де зробили кльовий ремонт.

Улітку 2009-го майже три місяці сиділа без роботи. Була дуже задоволена, бо нормально відпочила. Кількість концертів тоді зменшилася вдвічі, якщо не втричі. Але в нас так часто вибори, що артисти без хліба ніколи не лишаться.

Зараз ви читаєте новину «"Моя зарплата дозволяє кожні три місяці їздити в Париж"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі