вівторок, 27 квітня 2021 17:51

Укрзалізниця втрапила в скандал - винні недобросовісні провідники

Укрзалізниця втрапила в скандал - винні недобросовісні провідники
Про неприємний інцидент з купівлею квитка на сайті УЗ розповіла Наталія Рибалко у своєму Facebook. За словами жінки, їй вдалося купити квиток на офіційному сайті УЗ, де було безліч вільних місць, але за фактом її чекав неприємний сюрприз від "недобросовісних" провідників. Вони відкрито запускали всіх людей, які стояли на пероні, не перевіряючи квитків Фото: rbc.ua

Українці скаржаться на свавілля в поїздах Укрзалізниці. Не тільки на недотримання карантинних норм у вагонах, але й на те, що провідники намагаються заробити на продажу квитків.

Про неприємний інцидент з купівлею квитка на сайті УЗ розповіла Наталія Рибалко у Facebook. За словами жінки, їй вдалося купити квиток на офіційному сайті УЗ, де було безліч вільних місць, але за фактом її чекав неприємний сюрприз від "недобросовісних" провідників. Вони відкрито запускали всіх людей, які стояли на пероні, не перевіряючи квитків.

Про дотримання санітарних норм також не йдеться. Самі провідники на столичному пероні стоять без масок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: П'яний поліцейський влаштував стрілянину в поїзді

"Усі обурювалися рік тому продажем 50 відсотків місць у вагонах через пандемію - так от я тільки рада була цьому! Ви все одно будете в збитку, а так хоч якась відстань зберігалася", - написала пасажирка.

Жінка стверджує, що вона викупила б ціле купе, але пів вагона порожніх місць на сайті ввели її в оману.

"І найприкріше, що поїздом їде зараз моя мама, яка після операції, і їхати іншим транспортом їй не можна. І, звичайно, я б краще купила їй ціле купе, але пів вагона порожніх місць до самої кінцевої зупинки ввели мене в оману", - розповіла Наталя.

Цей неприємний інцидент трапився, за словами пасажирки, 27 квітня в поїзді 786Л за маршрутом Київ-Шостка. Скаргу жінки на Укрзалізницю та її співробітників підтримали й інші користувачі мережі.

Пресслужба УЗ прокоментувала ситуацію під постом Наталії.

"Наталя, дякуємо за сигнал, посилимо контроль - наскільки це можливо на цей момент, бо по деяких станціях є технічні труднощі, і люди цим користуються. Проведемо кілька рейдів з Нацполіцією", - сказали в УЗ і додали, що вже почали "масштабну роботу з автоматизації пунктів пропуску пасажирів на приміських платформах".

Це, запевнили залізничники, "істотно ускладнить життя зайцям і допоможе УЗ вийти на прозорий облік пасажиропотоку".

Пасажир поїзда Укрзалізниці сполученням Ізмаїл-Київ, данець Йоганес Вамберг Андерсен, змушений був купити швабру й мийний засіб, щоб почистити вікно вагона. На такий крок житель Копенгагена пішов через те, що його обурив брудний поїзд. Фото чоловік опублікував у Facebook, воно швидко поширилося мережею.

Зараз ви читаєте новину «Укрзалізниця втрапила в скандал - винні недобросовісні провідники». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі