понеділок, 27 серпня 2012 07:30

Оператор кол-центру приймає понад 85 дзвінків на день

527 людей працюють у найбільшому в Україні кол-центрі оператора мобільного зв'язку "Київстар", який розташований у Львові. Одночасно на зміну виходять 300 осіб. Робочий день триває 6-12 год. За цей час оператор має відповісти щонайменше на 85 дзвінків.

— Оператор тримає в голові 2 гігабайти інформації, яку він повинен надавати клієнтам, — розповідає керівник центру телефонного обслуговування Олена Свєтлова. — За ненормативну лексику або провокативні питання система блокує клієнтів на рік.

— Діти часто дзвонять для розваги, матюкаються у слухавку або питають, чи це секс по телефону, — говорить оператор Ростислав Корінь, 22 роки. — Пенсіонери жаліються, що в них кудись зникають гроші з рахунку. В одного була підключена мелодія "ді-джингл" понад два роки. 10 хвилин пояснював, що треба надіслати код на спеціальний номер. Виявилося, чоловік не вмів створювати СМС, просив зробити це за нього. Іноді звертаються з дуже примітивними проблемами. Наприклад, не можуть зайти до "ВКонтакте" або замалий шрифт у телефоні.

Зараз ви читаєте новину «Оператор кол-центру приймає понад 85 дзвінків на день». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі