середа, 29 серпня 2012 11:44

Залізничники збираються пікетувати Мінтранс через повальну корупцію

Залізничники збираються пікетувати Мінтранс через повальну корупцію
Залізничники кажуть, що ремонтувати старі потяги забороняють. Фото: gazeta.ua

10 вересня в Києві біля будівлі міністерства транспорту будуть проведені акції протесту працівників залізниці. Відповідну заяву поширила Вільна профспілка ЮЖД. Як зазначають організатори акції, працівники галузі "серйозно стурбовані фактом прихованої приватизації залізниці України та передачі її в руки олігархів під приводом реструктуризації".

"Даний процес супроводжується розкраданням бюджетних коштів, свавіллям і розквітом корупції, ціни на проїзні квитки необгрунтовано ростуть, при тому, що їх практично неможливо вільно придбати у залізничних касах, якість обслуговування пасажирів на найнижчому рівні, і все це відбувається на тлі нестримного скорочення робочих місць ", - говориться в заяві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізничники щогодини перевіряють температуру колій через спеку

"Народ України вважає такі дії Президента України, міністерства інфраструктури і керівництва Укрзалізниці злочинними і вимагає припинити злодійську реструктуризацію, залізниця України має належати державі, а значить-народу", - вважають профспілкові функціонери.

"Ми бачимо, як старіє і зношується рухомий склад залізниці. Але існує негласна команда не вкладати гроші в старі вагони - не купувати запчастини, не ремонтувати, а всі ресурси направляти на нові швидкісні електрички. Але ми ж усі переконалися, що ідея із закупівлею "Хюндаїв" провалилася. У нас, по-перше, не готова для них інфраструктура і залізничне полотно - вони не повинні їздити тими ж шляхам, що і товарні потяги, та й полотно повинно бути огородженим, щоб ні тварина на рейки випадково не забігла, ні людина не потрапила . Але що ми маємо насправді? Під колесами "Хюндаїв" вже загинуло близько 10 осіб.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця "заморозила" попередній продаж квитків

По-друге, вони абсолютно не комфортні для поїздки. Наприклад, вони не пристосовані для перевезення багажу пасажирів. Там просто ніде поставити велику сумку або, скажімо, лижі!

По-третє, немає фахівців і відповідного обладнання для їх ремонту. Ось поламався один з "Хюндаїв" - у нього "полетів" комп'ютер, як відремонтувати - ніхто не знає. Корейці кажуть: будь ласка, переженіть сюди, відремонтуємо. Але в яку суму влетить лише перегнати поїзд на ремонт? Ось той поїзд і стоїть, а на нього ж мільйони витрачені! "- розповів в інтерв'ю газеті "Україна молода" голова Вільної профспілки Південної залізниці Олександр Абросімов.

Зараз ви читаєте новину «Залізничники збираються пікетувати Мінтранс через повальну корупцію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

12

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі