пʼятниця, 27 липня 2018 05:28

Затримка та скасування авіарейсу: які права мають пасажири

Затримка та скасування авіарейсу: які права мають пасажири
При затримках чартерних рейсів туристами має опікуватися туроператор, а не перевізник. Фото. edinstvennaya.ua

Затримка або скасування довгоочікуваного рейсу - це неприємність, з якою може зіткнутися кожен турист. Незалежно від винуватця ситуації, пасажир повинен розраховувати на допомогу та комфорт при очікуванні.

Як діяти та що вимагати від авіакомпанії в подібній ситуації, порадила "Единственная".

Якщо рейс затримали, перевізник зобов'язаний надати пасажиру інформацію про причину форс-мажору. По- друге, приділити особливу увагу інвалідам та дітям без супроводу.

Виняток становлять чартерні рейси. Тут проблеми туристів має вирішувати компанія-туроператор.

Залежно від тривалості затримки рейсу права пасажира можуть різнитися. Якщо виліт відкладається на добу і більше, авіакомпанія має розмістити людей в готелі, нагодувати та забезпечити найнеобхіднішим. Коли виліт затримують більше ніж на 5 год, перевізник має відшкодувати ціну квитка або замінити рейс.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повернулися додому українські туристи, які застрягли у Тирані

При відміні рейсу туриста мають проінформувати за два тижня або раніше. Інакше він може розраховувати на відшкодування квитка або підбір іншого рейсу

У разі виплати компенсації її сума залежить від дальності польоту.

Тисячі пасажирів застрягли у київському аеропорту "Жуляни" 30 червня. Затримали сім рейсів. Люди не могли вилетіти в основному у турецьку Анталію та грузинський Батумі. Туристів, які планували летіти в єгипетський Шарм-ель-Шейх, розмістили в готелі.

Зараз ви читаєте новину «Затримка та скасування авіарейсу: які права мають пасажири». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі