Український туроператор Join UP! з 3 лютого до 28 березня зупиняє польотну програму до Китаю та повертаює гроші тим, хто уже купив тур до країни і відмовляється їхати.
"Зазвичай просто так турист відмовитися від туру не може, на це повинні бути вагомі причини. Бо туроператор має певні зобовязання перед авіакомпанією та стороною, що приймає туристів. У випадку із Китаєм це спрацьовує. Через спалах хвороби уже кілька українських туристичних компаній скасували поїздки та повертають своїх клієнтів в Україну. Нам пощастило, бо на цей період не мали запланованих турів і заявок на відмову не надходило. Але оператори уже оголошували, що готові повернути гроші або ж пропонують обрати альтернативний варіант для мандрівки", - говорить Gazeta.ua менеджер туристичного агентства Travel Катерина Киричкова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські авіакомпанії евакуюють туристів із Китаю
Щоб у подібних ситуація турист мав право вимагати повернення грошей за путівку, юрист Антон Зубков радить уважно вивчати договір з агентством.
"Вимагати відшкодування клієнт туристичних фірм може завжди. Питання у тому, чи буде це успішно. Важливо вичитувати договір, який підписуєте, та розумітися на законодавстві щодо туризму. Ситуацію, що склалася із Китаєм, можна розглядати як форс-мажор. Якщо відшкодування через непередбачувані випадки вказані в домовленостях з турагентством, гроші повернуть, в іншому випадку - ні. Звичайно, можна подавати до суду, але шансів виграти справу мало", - пояснює Зубков.
За минулу добу кількість інфікованих коронавірусом у Китаї збільшилася на 1 тис. 459 осіб. Померли 26 людей.
Всього в країні, станом на початок середи, 5 тис. 974 хворих на пневмонію нового типу . Померли 132 особи, з них 125 - у провінції Хубей, яка є епіцентром поширення хвороби. Такі дані повідомив держкомітет КНР із питань охорони здоров'я.
Коментарі