пʼятниця, 13 квітня 2007 18:40

У Італії збираються заборонити рекламу спиртного

У Італії найближчим часом може бути підготовлений законопроект, що забороняє рекламу спиртних напоїв на телебаченні, в барах, на сторінках молодіжних журналів.

З такою ініціативою виступив міністр соціальної солідарності Італії Паоло Фереро.

Якщо закон буде прийнятий, заборона торкнеться всіх напоїв, що містять алкоголь, міцність яких перевищує 1,2 градуса, і на їх етикетках з"явиться напис "Шкідливо для здоров"я".

Вживання подібних заходів викликане стурбованістю уряду збільшеним споживанням алкоголю серед молоді (особливо серед дівчат), для якої спиртні напої є даниною моді, яка проникає в повсякденне життя через рекламу.
Відповідно до статистики, від надмірного споживання спиртного в Італії щорічно вмирає 25 тисяч чоловік, 7 тисяч з яких - жінки.

Як заявив Фереро, крім підготовки законопроекту він має намір організувати проведення масштабної інформаційної кампанії, мета якої полягає в наданні фактів про негативний вплив алкоголю на здоров"я.

Італія не перша країна в Європі, яка вводить подібні заборони. Так, в Швеції, Фінляндії, Норвегії, Великобританії, Швейцарії, Франції реклама алкоголю на телебаченні повністю заборонена, у Німеччині рекламні ролики алкоголю дозволені лише після 23.00, повідомляє РІА "Новини".
Зараз ви читаєте новину «У Італії збираються заборонити рекламу спиртного». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі