пʼятниця, 29 травня 2015 14:38

Мін'юст провів "рейд" по столичних реєстраторах

Мін'юст провів "рейд" по столичних реєстраторах

Керівництво Мін'юсту провело рейд по центрах надання адмінпослуг. В рамках рейду перший заступник міністра юстиції Наталія Севостьянова відвідала три центри надання адмінпослуг – у Деснянському, Подільському і Солом'янському районах Києва.

Вона поспілкувалася з людьми в чергах, розповіла їм про можливість одержання ключових документів за допомогою онлайну-сервісів, роздала інформаційні флаєри Мін'юсту, вислухала претензії, перевірила роботу реєстраторів і керівників центрів.

"Головна мета – своїми очима побачити, що відбувається з чергами після того, як був продовжений термін подачі Форми 4, порівняти, як в різних місцях інформують громадян про те, що цю форму комусь взагалі вже не потрібно подавати, що продовжений термін, що можна багато важливих документів отримати онлайн", - розповіла Севостьянова.
Вона порівняла умови і підходи до інформування в різних центрах. "У деяких районах складно навіть стенд знайти, щоб зрозуміти, де тут реєстратор. Можна було б краще працювати, щоб інформувати про екстериторіальність. Десь працює електронна черга, а десь все ще на папері формують список у 200 чоловік і роблять перекличку", - відзначила замміністра.

Користуючись тим, що не всі підлеглі знають її в обличчя, Севостьянова поглянула, як реєстратори в принципі ставляться до людей. "Порівняно з попередніми перевірками ситуація покращала, оскільки раніше взагалі було хамство. Крім того, деякі центри по графіку повинні починати роботу з 9.00, а самовільно вирішують, що їх робота почнеться о 09.30", - відзначила вона.

Також вона підкреслила, що і черги стали меншими. "У останні дні подачі форми 4, коли громадяни ще не знали про продовження, в черги записувалися по 500-600 чоловік. Був ажіотаж. Зараз в чергах 50-100 чоловік", - розповіла Севостьянова.

Черги з приблизно однакової кількості людей спостерігалися в усіх трьох центрах, вибраних для рейду, разюче відрізнялися умови очікування для людей і підхід до роботи реєстраторів.

"Ми контролюємо процес роботи наших реєстраторів, знаємо про те, що черги все ще залишаються, особливо була напруга у зв'язку з подачею форми 4, тому був ухвалений закон про продовження терміну подачі документів до 4 місяців, щоб зменшити кількість людей в чергах. Також створені онлайн-сервіси, щоб більшість виписок, довідок і витягів можна було отримати вдома онлайн через сайт new.minjust.gov.ua, і не треба було стояти в чергах", - роз'яснила перший замміністра.

Вона також висловилася за необхідність швидкого прийняття Верховною Радою законопроектів, що передбачають децентралізацію сфери адмінпослуг. "З першого дня, коли закон набере чинності, 7 тисяч нотаріусів дістануть можливість виконувати всі ці функції. Це означає для реєстраторів, що вони втрачають будь-яку можливість отримати якісь хабарі, тому вони будуть не єдиними, хто виконуватиме функцію реєстрації", - розповіла вона.

"Ми чекаємо, що місцеві органи влади отримають цю функцію з 1 січня наступного року, а нотаріуси – відразу після набирання чинності закону. Сподіваємося, що парламент встигне проголосувати законопроект у другому читанні для того, щоб, можливо, вже до кінця літа ми змогли активно передавати цю функцію нотаріусам і акредитованим банкам", - проінформувала вона.

Зараз ви читаєте новину «Мін'юст провів "рейд" по столичних реєстраторах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі