У першому півріччі компанія вже збільшила вартість своїх страв - на чотири відсотки в США і на два відсотки - в Європі. У Mcdonald"s вже проводилися пробні продажі подвійних чизбургерів, які складають основу так званого "доларового меню", за ціною в 1,29 долара. Тим часом американці вже звикли, що цей популярний сендвіч коштує один долар.
У липні компанія опублікувала фінансові результати своєї роботи за другий квартал 2008 року. Згідно з цими даними, продажі мережі в світі виросли на 6,1 відсотка. За перші три місяці поточного року цей показник виріс на 7,4 відсотка.
У мережі Mcdonald"s працює більше 30 тисяч ресторанів в 118 країнах світу. Штат компанії перевищує 440 тисяч чоловік.
Коментарі