Рух автотранспорту від Києва до Харкова, Донецька, Дніпропетровська та Луганська трасою "Київ-Харків-Довжанський" може повністю припинитися, якщо Кабінет міністрів терміново не виділить 30 млн. грн., на ремонт ділянки в межах Полтавської області. Телеграму з таким повідомленням надіслала Полтавська облдержадміністрація на адресу Юлії Тимошенко.
Ремонтувати потрібно двісті кілометрів автошляху, які через складні погодні умови січня-лютого 2010 року та хронічні недоремонти в останні роки опинилися майже в непроїжджому стані.
Два місяці дорожні підрозділи області займаються ліквідацією снігових заметів та забезпеченням під"їздів до майже 500 населених пунктів. У попередні роки дорожники робили ямковий ремонт автошляхів протягом усієї зими.
"А цього року сніг практично не сходить, тому поточний ремонт робити не було можливості. Ми вже зараз бачимо, що дороги в аварійному стані", - пояснює начальник служби автомобільних доріг у Полтавській області Роман Гнатенко.
У телеграмі до Кабінету міністрів голова Полтавської облдержадміністрації Валерій Асадчев просить вирішити питання щодо цільового направлення коштів на ремонт дороги терміново.
"У зв"язку з відсутністю бюджету-2010 усі наявні ресурси дорожньо-експлуатаційних підприємств та можливості їх фінансування за тимчасовим кошторисом, доведеним службам автомобільних доріг, вичерпані. Ліміти та кошти фінансування на березень - відсутні", - йдеться у телеграмі.
Обласні керівники заявляють, що дорожнє господарство хронічно недофінансовується.
"Протягом двох останніх років постійно не вистачає коштів на поточні ремонти і утримання автошляхів. Так, 2009 року для Полтавської області згідно з Державним бюджетом було виділено більше 300 млн. грн., з яких реально надійшло лише 200 млн. грн. А щорічно дороги Полтавщини потребують близько 1 млрд. грн., - говорить заступник голови Полтавської ОДА Сергій Ясинський кореспонденту Gazeta.ua. - Недофінансування, яке маємо наразі, може призвести до колапсу транспортної мережі в цілому".
Голова Державної служби автомобільних доріг Україн Вадим Гуржос пояснює, що більшість доріг України у зношеному стані, бо їх будували 40-50 років тому як тимчасові за програмою боротьби з бездоріжжям. Головне завдання було - зробити тверде покриття. Передбачалося, що їх зроблять капітальними, коли переможе комунізм. Але так і не зробили.
Коментарі
2