четвер, 22 червня 2023 16:11

Частка українського кіно сягнула 27% у національному прокаті

Частка українського кіно сягнула 27% у національному прокаті
Серед фільмів, які куплені Netflix для інших територій, Ярмощук назвала комедію "Скажене весілля 3", яку закупили для країн Східної Європи. Фото: Multiplex

Частка українського кіно досягла видатних 27% у національному прокаті.

За п'ять місяців 2023 року загальний боксофіс (касові збори) в Україні становив 800,236 млн грн, а боксофіс українських фільмів – 215,897 млн грн. У 2020 році українські фільми збирали спорадичні 6,4%. Про це повідомила генеральна директорка FILM.UA Group Вікторія Ярмощук в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Вона наголосила, що українська кіноіндустрія зустрілася з найбільшими у своїй історії викликами.

"Війна, економічна криза, відтік фахівців за кордон, чимало колег-фільммейкерів змінили професію і приєдналися до лав ЗСУ – все це створило безпрецедентні труднощі. З іншого боку, це був іспит на міцність. 2022 рік довів, що українська кіноіндустрія розвивається. Після початку війни український прокат відновився в червні 2022 року, і за результатами року частка українського кіно в національному боксофісі сягнула видатних 27 відсотків", – сказала Ярмощук.

За її словами, за п'ять місяців 2023 року загальний боксофіс в Україні становив 800,236 млн грн, а боксофіс українських фільмів – 215,897 млн грн. У 2020 році українські фільми збирали спорадичні 6,4%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Проблема трьох тіл" - Netflix представив трейлер нового серіалу

"Звісно, наразі трохи вже є вибір іноземного кіно, але блокбастери все одно в Україну приходять. Тому такий значний стрибок до 27 відсотків – це не випадковість, це тенденція, що люди свідомо обирають своє кіно", – зазначила Ярмощук.

Експертка також наголосила на розширенні представлення українського контенту на Netflix. Якщо раніше це були повнометражні фільми, то з цього року вже доступні українські серіали на Netflix. Також є випадки, поки що не масові, закупівлі українського контенту на широку територію.

Серед фільмів, які куплені Netflix для інших територій, Ярмощук назвала комедію "Скажене весілля 3", яку закупили для країн Східної Європи, включно з Україною, і сагу "І будуть люди", яка доступна для перегляду на територіях Чехії, Угорщини, Молдови, Румунії та Словаччини.

За її словами, те, що Netflix став купувати більше українського контенту, демонструє, що він почав більше вірити в перспективність України.

"Це американська корпорація, вона абсолютно про гроші, це не акт підтримки, вони справді звернули на нас увагу, стали бачити в нас той контент, який вони можуть поставити на свою платформу. Насправді ми наразі вже відчуваємо дефіцит, тому що все, що підходило на Netflix, уже там, потрібно виробляти нове", – зазначила Ярмощук.

Генеральна директорка FILM.UA Group впевнена, що креативні індустрії та виробництво контенту мають стати одним зі стратегічних напрямів і завдань відновлення України.

FILM.UA Group – найбільша у Східній Європі вертикально інтегрована група компаній у сфері кіно- і телепродакшну, заснована у 2002 році. Група займається розробленням, виробництвом, адаптацією, дистрибуцією та доставкою аудіовізуального контенту і надає повний спектр сервісів.

На стрімінговому сервісі Netflix вийшов пригодницький бойовик "Евакуація 2".

Фільм опублікували з українським дубляжем.

Сиквел пригодницького бойовика Сема Гарґрейва продовжує історію найманця Тайлера Рейка, який "‎оживає" для виконання чергової смертельної місії. На цей раз він має врятувати сім'ю безжального грузинського гангстера, а локація подій переноситься в засніжений регіон у Східній Європі.

Зараз ви читаєте новину «Частка українського кіно сягнула 27% у національному прокаті». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі