Це підтвердили на декількох радіостанціях Києва, де транслюються ці ролики, пише газета "Сегодня".
Вчора лідер БЮТ Юлія Тимошенко заявила на прес-конференції в Києві, що її політична сила не має до цієї реклами ніякого відношення.
"Ми не замовляли цю рекламу, але хотілося б вірити, що це правда" - сказала Тимошенко.
В той же час на декількох радіостанціях Києва, де транслюються ці ролики, підтвердили, що їх замовляли саме представники БЮТу, але робили це через рекламні агентства, щоб не "світитися".
"Нам принесли два аудіоролики - ось ця реклама з Нострадамусом, інший - звернення до народу самої Тимошенко. Реквізити співпадають, і платіжка одна й та ж. Причому з понеділка Юля запускає ще два якихось нових ролика", - сказали в рекламному відділі однієї популярної радіостанції.
До речі, секунда рекламного часу на самій дешевому київському радіо коштує $3. На популярних станціях - більше $15.
×
Коментарі