Компанія Depositphotos виділила 10 основних трендів, які будуть відігравати провідну роль у світі візуальних комунікацій, пише birdinflight.com.
Один з основних факторів, які визначать вектор розвитку візуальної культури, - зростаючий запит на "чесність" і "натуральність". Все більше людей роблять вибір на користь хоч і не ідеальних, але природних знімків.
"Технології дають нам необмежені можливості створювати бездоганні фотографії, але ми починаємо цінувати унікальність і недосконалість більше, ніж штучну красу, - відзначають автори матеріалу. - Технічний прогрес увірвався в усі сфери нашого життя, але ми мріємо про спокій, природі і відокремленості".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали яскраві і дивні колажі про сучасне життя
Світові бренди при зйомці реклами все частіше віддають перевагу не професійних моделей, а "звичайним" людям. Компанії на зразок Domino's випереджають конкурентів завдяки використанню неотретушірованних знімків своєї продукції, а в моду знову входить популярний в 1950-х стиль Deadpan - фотографії, які без прикрас відображають життя таким, яким воно є.
В наступному році ще більшу роль будуть грати інструменти, які дозволяють передавати найбільшу кількість інформації за мінімальний термін: відео та анімація. Анімація допомагає зробити спілкування з аудиторією більш неформальним, і багато брендів - від Pepsi до Starbucks і Skittles - успішно цим користуються.
Фотограф Пол Лауклі показав справжнє старіння жіночої шкіри без фотошопу. Він створив проект "Життя за 60 секунд". У ньому показали важливість догляду за нашою шкірою. До зйомок залучили дівчат і жінок від 0 до100 років.
Коментарі