четвер, 15 червня 2017 19:15

"Пасажир не захотів платити, але ще й попросив грошей" - як працює нічний транспорт

Півроку тому в столиці запустили 4 нічних маршрути громадського транспорту: три тролейбуси та автобус. За цей час вони перевезли близько 55 тис. пасажирів.

"Найпопулярніші маршрути - №91 - Центральний залізничний вокзал - вул. Милославська та №92 - залізничний вокзал "Південний" - пр-т Свободи", - розповів гендиректор Київпастрансу Дмитро Левченко, пише "Сегодня".

Журналісти перевірили, наскільки популярні ці маршрути.

Автобус №137 курсує від Центрального залізничного вокзалу до станції метро Харківська з 23:00 до 06:00.

На кінцевій у салон жовтого буса зайшло 5 чоловік. Через кілька зупинок додалося ще близько 10 пасажирів.

"Зручний маршрут. І не потрібно в метро робити пересадку на іншу гілку. І всього три гривні!" - розповіла працівниця ресторану Валентина.

Автор: Д. Павлов
  Вартість проїзду в нічному транспорті 3 грн
Вартість проїзду в нічному транспорті 3 грн

"На нічному маршруті різні пасажири бувають: і ввічливі, і не зовсім тверезі, яким хочеться поговорити про життя або обурюватися. Нетверезих дуже багато на свята. Одного разу пасажир не захотів платити, ще й просив кілька гривень. На наступній зупинці вийшов", - розповідає водій маршрутки Олександр Марьяніш.

Пасажиропотік на нічних маршрутах маленький. Кондукторів немає, квитки продає водій.

"На перший рейс у середньому сідають більше 10 пасажирів, на другому рейсі підсаджується чоловік п'ять, ну а останній рейс - один-два. А то і взагалі веземо повітря", - каже водій.

Довжина маршруту 14 км. За ніч водій витрачає близько 30 л бензину. У автобусах встановлена система навігації. Диспетчер зв'язується з водієм, якщо він відхилився від маршруту.

Автор: Д. Павлов
  У автобусах встановлена система відстеження за допомогою навігації
У автобусах встановлена система відстеження за допомогою навігації

Нічні маршрути працюють у тестовому режимі, аби з'ясувати їх затребуваність. Запускати нові поки що не планують.

"Нічні маршрути - збиткові. В них діють звичайні проїзні, але пільг немає. Водіям, які працюють у нічну зміну, платять за подвійним тарифом", - пояснили на підприємстві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Київпастрансі похвалилися популярністю нічних тролейбусів і автобуса

Із 30 грудня у столиці вийшли в рейси три нічні тролейбуси та один автобус.

Зараз ви читаєте новину «"Пасажир не захотів платити, але ще й попросив грошей" - як працює нічний транспорт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі