четвер, 22 серпня 2013 14:15

Маршрутки віддадуть перевізникам зі східних регіонів

Маршрутки віддадуть перевізникам зі східних регіонів
Фото: ua.korrespondent.net

Учора конкурсна комісія КМДА розпочала перерозподіляти маршрути деяких видів транспорту, висуваючи більш суворі вимоги до перевізників. Останні запевняють, що після конкурсу підвищення ціни на проїзд неминуче, оскільки новим власникам маршрутів потрібно окупати витрати на потрібні місту нові машини та GPS-системи. Про це пише Сегодня.

Неофіційно чиновники визнають, що хочуть прибрати бусики, замінивши їх великими автобусами і тролейбусами. А якщо приватні рейси і залишаться, то будуть, принаймні, комфортними для проїзду. Експлуатувати маршрутки тепер можна не більше семи років, щоб народ не возили у прогнилому дранті, а у разі організації нового маршруту вік транспорту обмежується п'ятьма роками. Додаткова умова: наявність GPS-системи і підключення до єдиного диспетчерського центру (щоб розуміти, де який бусик знаходиться).

На маршруті повинен бути хоча б один автобус для перевезення інвалідів, а водії повинні бути у формі. Учора комісія почала розгляд заявок.

"Визначені господарі третини маршрутів з 159, тих, де був один претендент, більшість з них -" Київпастрансу ". Комісія працюватиме в четвер і п'ятницю, якщо знадобиться", - сказав голова конкурсної комісії, депутат Київради Олександр Лойфенфельд.

Однак перевізники сприймають зміни не надто райдужно.

"Я розробив свій маршрут 12 років тому, привчив до нього пасажирів, а тепер на нього претендують два здобувача, один з яких - луганська фірма. Мені-то ладно, я пенсіонер, але що буде з 30 моїми співробітниками? У мене працює шість династій - батько і син! " - журиться Станіслав Юрійович.

"Якщо маршутки в хорошому стані, але старше 7 років, чому її не можна випускати на лінію? Останній раз конкурсна комісія засідала у 2008 році, після цього договори продовжувалися лише на 3-6 місяців, а не на рік чи кілька років. Який господар у таких умовах ризикне вкладати кошти в новий рухомий склад? Новий автобус коштує від 460 тисяч гривень! " - Каже власник.

"У Києві є маршрути в приватному секторі, там взимку, в замети," Богдани "не пройдуть, а" Дельфіни "з" Рутами "(19 місць) в самий раз, але умови конкурсу їх забороняють!" - Обурюється Петро Семенович.

Ціни на проїзд у маршрутках однозначно підвищаться - про це говорять перевізники, втім, як пояснив голова комісії Київради з питань транспорту Дмитро Олійник, підвищити ціни у маршрутників навряд чи вийде: "У мерії цього не допустять. У них є свої важелі впливу на перевізників" .

Зараз ви читаєте новину «Маршрутки віддадуть перевізникам зі східних регіонів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі