У Києві планують почати реалізацію проєкту будівництва канатної дороги вже цьогоріч.
Вона буде не просто туристичним атракціоном, а повноцінним елементом столичного транспорту, розповів архітектор Андрій Миргородський для "Сьогодні".
Перша черга передбачає будівництво трьох станцій загальною протяжністю 1 км - Поштова площа, Арка дружби народів, Труханів острів.
Поштова площа - своїми обрисами буде нагадувати яхту, продовжуючи тему Річкового вокзалу й історичну функцію площі.
Арка дружби народів – проміжна, поворотна. Її розташують біля оглядового майданчика на схилі, поруч із пішохідним мостом.
Труханів острів - розташована на лівому березі Дніпра. Станція виконана з урахуванням створення нової головної площі парку на Трухановому острові. Вона повинна гармонійно вписатися в загальну стилістику площі.
Концепція будівництва передбачає продовження канатного атракціону до мікрорайону Русанівка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мостів багато не буває: новий перехід у формі хвиль з'явиться на Оболоні
"У перспективі буде 8 станцій, і їх довжина становитиме понад 5 кілометрів. Ми вивчили найскладніші напрямки для перетину річки Дніпро з погляду чинного транспорту. Тому зробили маршрут таким, щоб канатка зв'язала центр Києва не тільки з важкодоступними Трухановим островом і Гідропарком, але й районом станції метро Лівобережна і Русанівкою", – зауважив Миргородський.
Попередня пропускна здатність транспорту – 2400 осіб за 1 годину. Пасажирів перевозитимуть у засклених кабінах. Кожна зможе помістити кілька осіб.
"За допомогою нашої канатної дороги ми вбиваємо кількох зайців: запускаємо туристів і відпочивальників на Труханів і Гідропарк, а з Русанівки й Лівобережки забираємо людей у центр міста", – зазначив архітектор.
Конкурс на залучення інвестора для будівництва атракціону – канатної переправи через Дніпро КМДА оголосила у жовтні торік.
Коментарі