Люди, які імітують доброзичливість на роботі, вживають більше алкоголю, ніж ті, що не стримують емоцій.
Таких висновків дійшли вчені з університету Буффало. Вони провели опитування серед 2 тис. осіб, що працюють в сферах, де потрібно багато спілкуватися з людьми: це продавці, медсестри, вчителі, співробітники колл-центрів.
У людей запитували, як часто на роботі вони імітують доброзичливість і пригнічують негативні емоції, а потім попросили згадати, скільки разів на тиждень і в яких кількостях вони випивають алкоголь.
З'ясувалося, що співробітники, які фальшиво посміхаються клієнтам протягом дня, вживають в кілька разів більше алкоголю, ніж ті, хто доброзичливість не імітує. Вчені кажуть, що це може стати початком алкоголізму.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як допомогти людині хворій алкоголізмом
Найбільше випивають люди з імпульсивним характером, який необхідно придушувати. Найчастіше страждають працівники, які зустрічаються з клієнтам разово, наприклад офіціанти або співробітники кол-центрів. Переважно це молоді люди, які ще не навчилися не реагувати на негатив.
Психологи кажуть, що вихід із ситуації - це усвідомити, що емоційні зусилля будуть винагороджені. Результати дослідження мають допомогти роботодавцям створювати кращі умови праці та мотивувати співробітників.
Причини пияцтва в творчому середовищі різні - хтось із письменників вважав, що без алкоголю муза покине його, хтось - що без алкоголю публіка розлюбить його, для когось пляшка була невід'ємною частиною дозвілля, для когось порятунком від власних демонів.
Коментарі