пʼятниця, 11 грудня 2020 11:36

Коронавірус чи холостячка? Яке слово року обрав український Google

Коронавірус чи холостячка? Яке слово року обрав український Google
Google в Україні обрав найпопулярніший запит року Фото: Google

У грудні компанія Google в Україні обирає найпопулярніший запит за рік. Цього разу це не одне слово, визначили декілька переможців у номінації "Слово року", "Покупка року", "Шоу року". Про це нещодавно повідомили під час презентації Google.

Найпопулярнішим словом року в Україні за кількістю запитів обрали "коронавірус". Цьогоріч в пошуковій системі всі питання так чи інакше перегукувались із цією темою. До речі, рейтинг інтернет-покупок також стосується пандемії.

У номінації "Шоу року" обрали українське токшоу "Холостячка". Також користувачі активно шукали інформацію про свята та навчальні платформи.

Отже, список запитів виглядає так:

"Коронавірус", "Коронавірус рекомендації", "Вибори у США", Google Classroom, "Симптоми коронавірусу", "На урок", "Холостячка", "Свята 2020", "Карантин в Україні", Zoom.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коронавірус виявився корисним для екології

У номінації "Покупка року" переміг запит "Медична маска", "Де купити медичну маску". Також українці активно шукали інформацію про медичні девайси, препарати. Цікаво, що посеред такого, досить медичного списку запитів, 4 місце посів iPhone 12.
Рейтинг покупок року виглядає так:

медична маска,
пульсометр,
респіратор,
iPhone 12,
антисептик,
гліцерин,
парацетамол,
картина по номерах,
кварцова лампа,
кисневий концентратор.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні почали фіксувати повторні зараження коронавірусом

Торік Google в Україні обрали словом року "діджиталізацію".

Зараз ви читаєте новину «Коронавірус чи холостячка? Яке слово року обрав український Google». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі